Revoltă la Raiffeisen Bank România după ce clienții s-au trezit că nu puteau face plăți! Reprezentanții băncii și-au cerut scuze
Clienții Raiffeisen Bank România s-au revoltat, după ce ieri, 18 decembrie, mai multe servicii ale băncii au fost indisponibile. Problema a persistat pentru ore bune, iar clienții băncii s-au trezit în ipostaza în care nu au putut efectua plăți sau scoate bani de la bancomat. Reprezentanții băncii austriece au încercat să remedieze cât mai repede problema, însă asta nu a liniștit clienții revoltați.
Deținătorii de carduri de debit de la Raiffeisen Bank au avut o surpriză neplăcută ier. Mai exact, toți cei care au încercat să efectueze plăți cu cardurile de debit nu au putut efectua operațiunea, aceasta fiind doar una dintre probleme. Câțiva clienți nemulțumiți de faptul că nu au putut să facă plăți cu cardul, lucru ce le-a încurcat destul de serios planurile, au contactat reprezentanții bănci.
Operatorii angajați ai unității bancare au recunoscut că există o problemă în acest sens și că nu pot preconiza perioadei în care defecțiunea o să fie remediată.
„Stimați clienți, în acest moment întâmpinăm dificultăți tehnice în sistemele de plăți, pentru care ne cerem scuze. Revenim cu mai multe informații și regretăm toate neplăcerile pricinuite. Echipele noastre lucrează pentru remediere cât mai rapidă”, transmis Raiffeisen Bank România.
După câteva ore bune în care serviciile bănicii nu au fost disponibile, Raiffeisen Bank România a anunțat că problema a fost rezolvată, iar clienții se pot bucura, din nou, se serviciile oferite.
„Stimați clienți, în acest moment sistemele sunt funcționale și regretăm toate neplăcerile create! Vă mulțumim pentru înțelegere!”, a mai transmis banca austriacă.
Probleme la Raiffeisen Bank România
Clienții Raiffeisen Bank România încep să se sature de problemele pe care banca le are periodic. O situație similară a avut loc în luna octombrie a acestui an. Și atunci serviciile au fost indisponibile pentru ore bune. De asemenea, același lucru s-a întâmplat și în luna martie.
Pe lângă problemele periodice, clienții bănicii au mai avut un alt motiv de revoltă recent. Raiffeisen Bank România a anunțat că aplicația RayPay o să fie dezactivată începând cu data de 1 ianuarie 2024.
Însă, chiar dacă au anulat acest serviciu, reprezentanții băncii au ținut să-i îndrume pe clienții lor și să le spună cum pot plăti în continuare cu telefonul și fără această aplicație.
„Te informăm că aplicația RaiPay va fi dezactivată începând cu 1 ianuarie 2024 și nu va mai fi disponibilă în oferta băncii pentru serviciile de plată cu telefonul mobil. Pentru a face plăți cu telefonul mobil, te rugăm să îți înregistrezi cardul Raiffeisen în aplicația Google Pay cât mai curând posibil. Pentru a adăuga cardul în Google Pay, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
Pasul 1: deschide aplicația de mobile banking Smart Mobile pe telefonul tău Android; Pasul 2: mergi la secțiunea Carduri din aplicație; Pasul 3: selectează cardul și apoi apasă butonul Adaugă în Google Pay; Pasul 4: deblochează ecranul și plătește contactless cu telefonul tău, sigur și rapid. Cu prietenie, Echipa Raiffeisen Bank”, a fost mesajul primit de clienții băncii.
(VEZI ȘI: ING, LOVITURĂ TERIBILĂ PENTRU BANCA TRANSILVANIA ŞI CEC BANK! ANUNŢUL VENIT ÎN URMĂ CU PUŢIN TIMP)