Record absolut de audienta la “Romanii au talen”t! Show-ul a inregistrat cele mai bune cifre de la lansarea emisiunii si pana acum
Super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a obtinut si in aceasta saptamina audiente ametitoare pe toate targeturile de public.
In minutul de maxima audienta de la 22.11 emisiunea “Romanii au talent” era urmarita de peste 7 milioane de romani, show-ul de la ProTV inregistrind 37,4 puncte de rating si 64,1% cota de piata, de aproape 14 ori mai mare decit cea inregistrata de Antena 1.
Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara a spulberat concurenta, fiind lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public.
“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie record de 29,5 puncte de rating si o cota de piata de 49,5 procente, fiind urmarita in medie de peste 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de peste 8 ori mai mica fata de ProTV:3,5 puncte de rating si 5,9% cota de piata.
Audienta de peste 7 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost una record de 26,4 puncte de rating si 47,3% cota de piata, in timp ce a Antenei 1 a fost de doar de 3,6 puncte de rating si 6,5% cota de piata.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.31-23.00 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 53,4 % cota de piata, de aproape 6 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 4,6 puncte de rating si 9,2% cota de piata.
Dupa o prima editie senzationala, care a tinut in fata televizoarelor o tara intreaga, super-show-ul “Romanii au talent” a revenit cu inca o serie de concurenti inzestrati cu aptitudini care mai de care mai neobisnuite, dornici sa intre in galeria “eroilor” descoperiti la Pro Tv.
Cresteri spectaculoase s-au inregistrat si pe Facebook, unde in timpul show-ului pagina oficiala “Romanii au talent” a crescut cu peste 7000 de sustinatori, ajungind la 600.000 de fani. Interactiunea pe Facebook a fost la cote maxime, fotografiile postate in timpul emisiunii ajungind la zeci de mii de Like-uri si mii de share-uri.