Audienta show-ului de divertisment “Romanii au talent” a inregistrat vineri seara un record absolut, emisiunea obtinind cele mai bune cifre de audienta de la lansarea sa din urma cu doi ani si pina acum la nivelul intregii tari.
Super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a obtinut si in aceasta saptamina audiente ametitoare pe toate targeturile de public.
In minutul de maxima audienta de la 22.11 emisiunea “Romanii au talent” era urmarita de peste 7 milioane de romani, show-ul de la ProTV inregistrind 37,4 puncte de rating si 64,1% cota de piata, de aproape 14 ori mai mare decit cea inregistrata de Antena 1.
Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara a spulberat concurenta, fiind lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public.
“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie record de 29,5 puncte de rating si o cota de piata de 49,5 procente, fiind urmarita in medie de peste 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de peste 8 ori mai mica fata de ProTV:3,5 puncte de rating si 5,9% cota de piata.
Audienta de peste 7 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost una record de 26,4 puncte de rating si 47,3% cota de piata, in timp ce a Antenei 1 a fost de doar de 3,6 puncte de rating si 6,5% cota de piata.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.31-23.00 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 53,4 % cota de piata, de aproape 6 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 4,6 puncte de rating si 9,2% cota de piata.
Dupa o prima editie senzationala, care a tinut in fata televizoarelor o tara intreaga, super-show-ul “Romanii au talent” a revenit cu inca o serie de concurenti inzestrati cu aptitudini care mai de care mai neobisnuite, dornici sa intre in galeria “eroilor” descoperiti la Pro Tv.
Cresteri spectaculoase s-au inregistrat si pe Facebook, unde in timpul show-ului pagina oficiala “Romanii au talent” a crescut cu peste 7000 de sustinatori, ajungind la 600.000 de fani. Interactiunea pe Facebook a fost la cote maxime, fotografiile postate in timpul emisiunii ajungind la zeci de mii de Like-uri si mii de share-uri.