După crima care a avut loc la metrou, marţi seara, oamenii au început să caute soluţii pentru reducerea acestor evenimente tragice care se produc în subteran.
Magdalena Şerban a ucis o tânără, în vârstă de 25 de ani, după ce a împins-o intenţionat în faţa metroului, în staţia Dristor 1. Mai mult, femeia, a avut o altă tentativă de crimă, în aceeaşi zi, în staţia Costin Georgian.
Oamenii spun că o soluţie pentru protejarea pasagerilor ar fi instalarea unor sisteme de alertare, care ar avertiza mecanicul în cazul unor incidente. Doar că specialiştii se tem de abuzurile românilor şi spun că mecanicul nu ar avea timp să frâneze.
„S-ar crea intervale mai mari de succedare între trenuri, ceea ce ar produce disconfort publicului călător şi, mai grav, ar duce la mai multe situaţii de supraaglomerare în staţii”, se precizează într-un comunicat al Metrorex.
Pe de altă parte, un fost director al Metrorex, spune că şi călătorii trebuie să ştie că sub peron există o rigolă de 60 de centimetri lăţime, un refugiu în care se pot adăposti cei care cad pe şine. Victima nu a ştiut şi a murit marţi seară, când a fost împinsă de pe peron.
„Să-şi poarte de grijă, să nu mai stea pe telefon. Paza să fie mai activă şi pe peroane”, a declarat Gheorghe Udrişte, fost director al Metrorex, potrivit ProTV.