Reacţia Carrefour după ce s-a aflat că Magdalena Şerban a lucrat într-un magazin de-al lor
„Ne exprimăm regretul faţă de tragedia petrecută în data de 12 decembrie la metroul din Bucureşti, în urma căreia o tânără şi-a pierdut viaţa într-un mod îngrijorător. Gândurile noastre se îndreaptă către familia victimei, dar şi către toţi cei afectaţi de acest incident.
În urma ultimelor informaţii apărute în spaţiul media, dorim să facem o serie de clarificări importante. Autoarea acestui incident este o fostă angajată a firmei Columbus Operational SRL, parte a grupului nostru.
Persoana în cauză a lucrat într-unul din magazinele noastre timp de 6 zile, în perioada 14-20 septembrie 2017, când se afla încă în perioada de probă pentru poziţia de casier. Conform regulilor interne, perioada noastră de probă este de 90 de zile, dar am decis întreruperea contractului de muncă după mai puţin de o săptămână, pe motivul manifestării unei conduite verbale nepotrivite la locul de muncă. În activitatea noastră, nu tolerăm astfel de manifestări şi acţionăm prompt atunci când acestea contrazic valorile şi codul nostru de conduită.
Precizăm că la momentul interviului de angajare sau al medicinei muncii, aceasta nu manifesta un comportament anormal sau orice alt semn care să prezinte îngrijorare.
Carrefour România tratează cu mare seriozitate toate angajările în cadrul Grupului Carrefour, respectând toate normele care se impun, inclusiv cele de conduită socială”, a transmis Carrefour România într-un comunicat.