RCS RDS, anunţul momentului! Milioane de clienţi sunt afectaţi de această decizie

Publicat: 05/08/2022 | 17:08
Digi România. Sursă foto: Facebook

Compania RCS RDS continuă să își surprindă clienții, dar și pe restul românilor care sunt abonați la alte companii de telecomunicații de la noi din țară. Anunțul oficial lansat de către Digi România are legătură cu reclamațiile făcute de-a lungul timpului la adresa serviciilor oferite de către ei.

Digi România, cel mai mare grup românesc de telecomunicații din România, are milioane de clienți în toată țara, iar un anunț oficial pentru toți dintre ei vine cu vești foarte de bune despre care ar trebui să știe inclusiv cei care nu-i folosesc serviciile.

CITEȘTE ȘI: RCS RDS, SCHIMBARE RADICALĂ! CLIENŢII DIGI ROMÂNIA CARE SUNT AFECTAŢI DE DECIZIE

Ce se întâmplă cu reclamațiile făcute către RCS RDS

Conform informațiilor oficiale publicate de către ANCOM, în cursul anului 2021 a scăzut numărul reclamațiilor înregistrate pentru clienții RCS & RDS când vine vorba despre serviciile de care beneficiază.

Veștile bune nu se opresc aici. Numărul reclamațiilor se află într-o continuă scădere. Deși RCS & RDS are foarte mulți clienți în Romania, și o infrastructură vastă pentru serviciile de internet fix care acoperă zeci de mii de kilometri de fibră optică, și nu numai, deci e de așteptat să existe și probleme.

Potrivit datelor oficiale publicate de către autoritățile din România, în cazul celor de la RCS & RDS se înregistrează scăderi ale numărului de reclamații ale clienților pentru ambele semestre ale anului 2021.

Cât de mult au scăzut plângerile la adresa companiei RCS RDS

Mai exact, compania Digi România înregistrează scăderi procentuale de sub 10% a numărului de reclamații per 1000 de conexiuni, și chiar dacă vorbim despre o cifră mică în procente, în cifre absolute vorbim despre un număr foarte mare de reclamații în minus pentru companie. Reducerea numărului plângerilor este un obiectiv pe care nu doar RCS & RDS, ci și ceilalți furnizori de servicii de telecomunicații din Romania l-au avut, iar toți dintre ei au înregistrat plângeri mai puține.

RCS RDS nu se află printre companiile cu cele mai multe plângeri, chiar dacă este lider detașat pe piața serviciilor de internet fix. Asta, deoarece investește sume mari în îmbunătățirea infrastructurii sale de internet mobil. Iar la ora actuală, are unele dintre cele mai bune servicii de acest gen din țara noastră.

VEZI ȘI: RCS RDS, SCHIMBARE DRAMATICĂ! TOŢI CLIENŢII DIGI VOR FI AFECTAŢI DE ASTA

 

 

Andreea Bolocan
Absolventă a Universității București, Facultatea de Administrație și Afaceri, profilul Business Administration. Lucrează de 5 ani în presă. Până de curând a fost și instructor de tenis de câmp. În prezent este redactor la CANCAN.RO, ce aparține de trustul GÂNDUL MEDIA NETWORK S.R.L. ... citește mai mult