La doar câteva zile de când Elena din Iași a spus povestea cu lasagna de la Lidl, viermele din ea și reclamația, a venit și răspunsul din partea lanțului de magazine. Reprezentanții LIDL România au transmis ce s-a întâmplat după ce cazul a fost expus și cine ar fi de vină, în viziunea lor.
Pe data de 26 septembrie, Elena din Iași a spus povestea sa cu viermele din lasagna. Ulterior, pe 27 septembrie, CANCAN.RO a expus cazul, în cadrul unui material. (VEZI AICI DETALII). Informația a ajuns și la supermarket, care a simțit nevoia de a lua legătura cu noi, spre a-și transmite punctul de vedete.
Cei de la Lidl România au vorbit despre răspunderea și responsabilitatea pe care o au pentru produsele și clienții lor. Susțin că au discutat inclusiv cu furnizorul și au verificat lotul cu pricina, dar nu au fost găsite nereguli, considerând că este vorba despre un caz izolat:
„Cu referire la articolul publicat pe data de 27 septembrie, dorim să facem următoarele precizări:
Sănătatea și siguranța consumatorilor reprezintă o prioritate pentru noi. Așadar, din respect pentru clienții noștri, în magazinele Lidl se găsesc produse de cea mai bună calitate. Mai mult, luăm în permanență măsuri suplimentare de verificare a produselor pe care le comercializăm și ne asigurăm că acestea sunt păstrate în condiții optime încă din momentul în care sosesc în depozitele noastre și, ulterior, pe parcursul lanțului de aprovizionare a magazinelor Lidl.
Cazul semnalat este unul izolat și, în vederea soluționării acestuia, am solicitat o serie de verificări din partea furnizorului cu care colaborăm. Acesta respectă cele mai înalte standarde de siguranță alimentară și efectuează controale constante în fabrică, în fiecare etapă de producție, dar și la mijlocul și la sfârșitul perioadei minime de valabilitate”, a spus Lild.
Potrivit declarațiilor făcute în exclusivitate de lanțul de magazine pentru publicația noastră, într-un mod subtil, retailerul dă se înțeles că vina ar fi, de fapt, a ieșencei care nu a depozitat lasagna corespunzător, înainte de servire:
„Pentru situația semnalată, furnizorul nostru a realizat o analiză a lotului din care face parte produsul prezentat în articol. În urma acesteia, nu au fost găsite deviații sau alte probleme în ceea ce privește calitatea, sau condițiile de depozitare.
Pentru ca produsul să rămână optim de consum și în urma achiziționării, acesta trebuie să fie depozitat la temperaturi sau condiții de păstrare conform indicațiilor de pe ambalaj – în cazul de față, în frigider.
Ne pare rău pentru situație, însă, dorim să vă asigurăm de faptul că atât Lidl România, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standarde înalte de siguranță alimentară”
Totuși, ținem să precizăm faptul că Elena susține că a cumpărat produsul pe data de 24 septembrie, în jurul orei 11:00 și l-a gătit în aceeași zi, la ora 19:00. Apăreau viermi într-un produs, în nici 8 ore de stat la temperatura camerei, la început de toamnă? Răspunsul rămâne la aprecierea cititorului.
(CITEȘTE ȘI: Angajări pe bandă rulantă la Lidl! Se oferă salarii de 6.150 de lei pentru vânzători)