Răspunsul ilar al firmei de curierat după ce Oana Roman a fost înjurată de un livrator
Oana Roman a tras o sperietură zdravănă, după ce un livrator a înjurat-o ca la ușa cortului. Influencerița a povestit întreaga întâmplare pe o rețea de socializare și a tras un semnal de alarmă în rândul femeilor și mamelor care locuiesc singure – sau împreună cu copiii lor. După cele întâmplate, în urma plângerii, firma de curierat i-a trimis vedetei un mesaj.
În urmă cu doar câteva ore, Oana Roman a tras o sperietură zdravănă. Împreună cu Isabela, fiica ei, aceasta a făcut o comandă la un restaurant, comandă plasată pe o aplicație de food delivery. Mâncarea a ajuns la ele cu ajutorul unei firme de curierat care se ocupă de livrarea comenzilor, însă influencerița nu a prevăzut ceea ce avea să urmeze. Fără a oferi detalii, aceasta le-a povestit internauților cum livratorul a început să o înjure și să vorbească foarte urât cu ea – de față fiind și fiica ei.
Oana Roman: ”Ne-am speriat foarte tare”
Speriată și îngrijorată de faptul că și alte femei ar putea trece prin astfel de situații, Oana Roman și-a făcut publică povestea pe pagina sa de Instagram. A fost cât pe ce să apase butonul de alarmă al firmei de pază. Vezi și: Ce probleme de sănătate are Oana Roman! Medicii i-au dat verdictul după analize
„În seara asta, un livrator a țipat și m-a înjurat îngrozitor de urât de față cu Isa în fața casei mele. Dacă sunteți femei singure, mai ales cu copii, nu mai comandați nimic seara. Și eu, Și Isa, ne-am speriat foarte tare. Livratorul m-a recunoscut și pentru că l-am rugat să nu mai țipe așa tare, a început să mă înjure. Am camere peste tot și firma de pază care vine instant dacă apăs butonul de alarmă, dar am tras o mare sperietură”, a scris Oana Roman, pe Instagram.
La o oră distanță, Oana Roman a primit un răspuns din partea firmei de curierat. Din păcate, acesta era un mesaj automat (standard) al companiei, nicidecum un mesaj personalizat pentru nevoile/cerințele/reclamațiile fiecărui client. Amuzată de situație, vedeta a făcut haz de necaz de faptul că a primit un răspuns din partea unui… robot.
”Hey, Oana. Ne pare sincer rău să auzim cele întâmplate. Acum, ca să te ajutăm, răspunde-ne te rugăm la următoarea întrebare pentru a ne asigura că ești tutularul contului:
– Ce produse a cuprins comanda în cauză?
– Care este numărul acestei comenzi?
P.S: ne-ar ajuta dacă ai putea tasta răspunsurile”, este mesajul primit de Oana Roman de la firma de curierat.