Dupa ce a incheiat un an in care s-a mentinut pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, Pro TV a inceput noul an cu audiente spectaculoase.
Postul din Pache Protopopescu a fost lider de piata atit la nivelul intregii zile, cit si pe cele mai importante segmente orare.
Asa se face ca, de-a lungul intregii zile, in intervalul orar cuprins intre 07.00 – 02.00, ProTv s-a situat pe primul loc la nivelul tuturor categoriilor de public, obtinind pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 6,8 puncte de rating si 19,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 5,2 puncte de rating si 14,6% cota de piata.
In prime time, cel mai urmarit program al zilei cuprins intre 19.00-23.00, Pro Tv a obtinut audiente aproape duble fata de urmatoarea clasata, Antena 1.
Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv a inregistrat 12,9 puncte de rating si 25,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut doar 6,9 puncte de rating si 13,8% cota de piata. Clasamentul s-a mentinut atit la nivelul intregului public din mediul urban, cit si al celui din intreaga Romanie.
Stirile ProTv de la ora 19.00 au inregistrat pe 1 ianuarie 2013 audiente impresionante, in minutul de aur de la 19.42 aproape 3 milioane si jumatate de romani fiind cu ochii pe ProTv, care inregistra atunci o audienta de 17,9 puncte de rating si 30,7% cota de piata.
Audienta medie inregistrata de ProTv pe parcursul difuzarii Stirilor de la ora 19.00 (18.58 – 19.52) a fost mai mult decit dubla fata de cea a urmatoarei clasate, asa se face ca, in timp ce ProTv obtinea o medie de 15,6 puncte de rating si o cota de piata de 27,1% programul fiind urmarit in medie pe aproape 3 milioane de romani, Antena 1 inregistra doar 6,9 puncte de rating si 12,0% cota de piata.
Clasamentul a ramas neschimbat si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, dar si la nivelul intregului public din mediul urban.
Filmul “Nemuritorii: Razboiul zeilor”” difuzat intre 20.30-22.22 a adunat in fata micilor ecrane peste 2 milioane si jumatate de romani in minutul de aur de la 20.48.
Filmul a fost lider de audienta pe toate targeturile, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani inregistrind o audienta medie de 14,6 puncte de rating si 28,0% cota de piata, mai mult decit dubla fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,7 puncte de rating si 12,8% cota de piata.
Fruntas a fost si cel de-al doilea film al serii, “Despre dragoste si alte aiureli” care a fost vizionat in minutul de aur de la 22.38 de aproape 2 milioane de romani.
In intervalul in care a fost difuzat (22.22 – 23.56), filmul a reusit sa inregistreze pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 9,0 puncte de rating si 21,0% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, dupa ProTv cu doar 6,3 puncte de rating si 14,5% cota de piata.