ProSport.ro, site-ul de știri sportive cu o istorie de brand de 22 de ani, deținut de grupul media condus de Radu Budeanu, pornește o campanie de marketing (outdoor, social media, online și radio) prin care le promite cititorilor că va fi mereu pe fază și reprezintă etalonul știrilor corecte în sport. In sport, actualitatea se poate măsura și dovedi, iar scorul este mijlocul prin care ProSport dovedește că este mereu conectat și pregătit să livreze cititorilor săi informația exactă. Metafora scorului este transpusă și în mentalitatea noii echipe ProSport condusă de redactorul-șef Andrei Trifan, care promite publicului un conținut transparent, original și în trend cu standardele media internaționale.
Campania trezește nostalgia pasionaților de sport printr-o serie de mesaje creative care amintesc de momente relevante în sportul românesc, cât și o serie de creative bazate pe statistici din universul sportului românesc și internațional.
Campania a fost lansată în outdoor cu o serie de mesh-uri și bannere în mai multe orașe din țară printre care: București, Pitești, Timișoara, Constanța, Cluj Napoca, Brașov și Iași, cât și spot-uri la radio la nivel național.
Echipa de creație a campaniei ProSport.ro poartă semnătura agenției de creație DDB România. Stefan Vasilachi – Creative Director, Alex Tocilescu – Senior copywriter , Mihai Calota – Senior art director, Ioana Dobrinescu – Strategic planner, Roxana Ghica – Account executive.
ProSport a fost înființat la data de 2 iulie 1997 și este unul din cele mai respectate branduri din industria de media. Din categoria premierelor realizate de ProSport se pot enumera: primul ziar full-color din România, primul ziar care a depășit 100.000 de exemplare/ediție, primul ziar sportiv care a tipărit ediții în afara țării, primul ziar sportiv care a oferit ediții speciale la stadion înainte și după terminarea partidei. În anul 2000 s-a lansat și site-ul www.prosport.ro.
Site-ul www.prosport.ro a reușit să se impună în peisajul site-urilor din România, atingând de multe ori locul 1 în trafic Site-ul prosport.ro și-a format un tip anume de cititori fideli, cititori care gustă felul ProSport de a expune articolele, materialele și anchetele. Un aspect foarte important pentru echipele de oameni care au lucrat la site-ul ProSport a fost viteza de reacție. Primul care obține informația are atu-ul principal în acapararea cititorilor și la acest capitol de cele mai multe ori site-ul Prosport.ro a furnizat primul știrile importante din plan sportiv. Site-ul ProSport a fost de mai multe ori primul care a prezentat evenimente sportive în exclusivitate și mai mult a fost uneori sursa care a dezvăluit aspecte ce au generat subiecte pentru întreaga presă din România și uneori pentru presa internațională.
Echipa ProSport este condusă de redactorul-șef Andrei Trifan, iar directorul editorial este Adrian Artene.
Trustul de presă condus de Radu Budeanu este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte mai multe branduri din presa românească precum: www.cancan.ro, www.ciao.ro, www.verdict.ro, www.gandul.ro, emisiunea Gândul LIVE, moderată de Emma Zeicescu; www.prosport.ro, emisiunea Prosport LIVE, moderată de Victor Vrînceanu, www.liga2.ro, www.viitorulromâniei.ro, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro, www.csid.ro, www.apropotv.ro.