Promovare la nivel inalt: vezi de ce-au fost in stare liderii politici ca sa-si promoveze tara!

De: Cancan
Publicat: 01/08/2012 | 00:00

De la presedintele Islandei, care i-a invitat pe turisti acasa la el pentru a servi clatite, pana la „aterizarea” spectaculoasa a Reginei Marii Britanii de la Jocurile Olimpice 2012, ideile lor ar putea fi puse cu usurinta intr-o carte cu ciudatenii.

Primarul newyorkez Michael Bloomberg si-a incercat si el talentul la promovare neconventionala, iar Berlusconi si-a „imprumutat” vocea unui spot publicitar.

Regina Angliei: sarituri olimpice

Regina Elisabeta a II-a a devenit „Bond Girl”, jucandu-si propriul rol intr-un material video de prezentare pentru Jocurile Olimpice 2012. Insotita de Daniel Craig, interpretul lui James Bond, Regina a survolat Londra din elicopter, dupa care a sarit cu parasuta deasupra stadionului olimpic. Cascadoria a fost executata, de fapt, de specialistul Gary Connery, Regina fiind introdusa in loja ei in siguranta totala, de la sol.

Presedintele Islandei: invitatie la clatite

Olafur Ragnar Grimsson, presedintele islandez, a lansat o campanie inedita in 2011 pentru a atrage un numar mai mare de turisti in tara nordica, chiar sI pe timpul iernii. El a organizat un eveniment in cadrul caruia casa sa a fost deschisa pentru curiosi, acestia putand gusta sI din clatitele gatite de sotia lui, Dorrit. Prin intermediul site-ului InspiredByIceland.com, Grimsson a incercat sa-si convinga conationalii sa faca acelasi gest de ospitalitate fata de turisti.

Silvio Berlusconi, vocea Italiei

Fostul premier italian, controversatul Silvio Berlusconi, si-a „imprumutat” vocea pentru un spot de 30 de secunde, ce promoveaza frumusetea pitoreasca a Italiei si ii incurajeaza pe localnici sa descopere si alte zone interesante din vasta lor patrie. Berlusconi a fost ridiculizat pentru incercarea sa, pe interent aparand numeroase parodii ale spotului, cu politicianul in ipostaze penibile.

Michael Bloomberg: stralucire de New York

Primarul metropolei americane a pozat pentru revista „Vanity Fair” intr-o ipostaza plina de rafinament masculin. In costum, rezemat de o masina neagra sI privind o blonda superba ce sta pe capota, Bloomberg intruchipeaza eleganta new-yorkeza, invitand parca turistii sa se delecteze pe strazile cosmopolite ale orasului.