Pro TV a avut seara de vineri cu Vocea României, într-o seară în care a concurat, pentru prima dată, cu cele două show-uri de forță ale Kanal D și Antena 1. Pe publicul tânăr, cel vizat de clienții publicitari, Pro TV a avut audiențe cât Antena 1 și Kanal D la un loc.
Cifrele Vocii sunt totuși sub ediția de săptămâna trecută. Digi Sport a intrat în top cinci pe publicul comercial și la orașe, cu meciul Poli Iași – Dinamo, difuzat în intervalul 21.00 – 23.00. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 21 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05):
NAȚIONAL. Aproape 1,3 milioane de persoane au fost cu ochii pe show-ul de talente de pe Pro TV. Cifrele au fost sub ediția de săptămâna trecută, care a fost și cea mai urmărită din sezon. Locul secund a fost al Kanal D, care aseară avea Exatlon, cu o medie de peste un milion de persoane. Antena 1 a fost a treia, cu cifre la jumătate față de primele două.
URBAN. Pro TV a condus detașat și la orașe, cu o medie de 700.000 de telespectatori. Kanal D a avut și aici poziția a doua, cu aproape 400.000 de persoane. Urmează Antena 3 pe locul al treilea, în timp ce Antena 1 a fost pe patru, cu cifre apropiate de televiziunea de știri din Intact.
Digi Sport 1 a intrat în top cinci audiențe, cu meciul de Liga 1 dintre Poli Iași și Dinamo, difuzat de la 21.00.
COMERCIAL. Vocea s-a auzit bine și pe publicul comercial, cu o medie de aproape 350.000 de persoane și o cotă de piață de 24%. Cifrele au fost sub ediția de săptămâna trecută. Antena 1 a fost a doua pe comercial, dar cu cifre la jumătate față de Pro TV. Kanal D a ținut aproape.