Pro TV, ce lovitură! Ce s-a întâmplat cu show-ul Vocea României
Lovitură după lovitură, așa se poate spune, fără teama de a greși. Asistăm la un adevărat meci de box, iar fiecare ”pumn” împărțit are o valoare indiscutabilă. Pro TV și Antena 1 sunt doi adversari grei pe piața media, astfel încât ”meciul” se anunță, de fiecare dată, spectaculos. Iar atunci când în ecuație apare și un al treilea… concurent, atunci totul devine cu atât mai incitant.
Pro TV propune ”Vocea României”. Antena 1 aduce ”iUmor” și încearcă să țină ștacheta cât mai sus. Telespectatorii sunt privilegiați, fiindcă pot apăsa butonul de la telecomandă de fiecare dată când vor să vadă… altceva. Iar statisticile sunt cele care oferă imaginea de ansamblu. În toată ecuația audiențelor intră și Kanal D, cu serialul turcesc ”Lacrimi la Marea Neagră”. Rezultatele?
Conform paginademedia.ro,. Pro TV a luat din nou ”caimacul”, iar Antena 1 este obligată să se mulțumească doar cu locul al treilea, fiindcă serialul turcesc s-a clasat pe locul doi la nivelul audiențelor înregistrate.
”Vocea României” a crescut în audiențe
Pe segmentul național, ”Vocea României” a crescut în audiențe față de săptămâna trecută. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audiență de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut, conform sursei precizate mai sus, cu aproximativ 200.000 mai mult decât vinerea trecută. Kanal D – serialul turcesc ”Lacrimi la Marea Neagră”, s-a clasat pe poziția a doua și a fost urmărit de aproximativ 1,1 milioane de privitori, pe intervalul de intersecție cu ”Vocea României” – ”iUmor”.
”iUmor” – de pe Antena 1 – a obținut doar locul trei, însă există un semnal pozitiv – a avut cifre mai bune decât vinerea trecută. Show-ul a crescut la un milion de telespectatori, de la aproximativ 830.000.