Seara de marţi a fost adjudecată de Chefi la cuţite, de pe Antena 1. Cooking show-ul Antenei 1 a obţinut marţi seara peste 1,5 milioane de persoane, media la nivel naţional. Pro TV a fost pe locul al treilea, la oraşe şi în toată ţara, iar pe comercial a fost pe doi, potrivit paginademedia.ro.
Seara de marţi a fost adjudecată de Chefi la cuţite, de pe Antena 1. Cooking show-ul Antenei 1 a obţinut marţi seara peste 1,5 milioane de persoane, media la nivel naţional. Pro TV a fost pe locul al treilea, la oraşe şi în toată ţara, iar pe comercial a fost pe doi, potrivit paginademedia.ro. Culmea este că producătorul Chefi la cuţite este celebra Mona Segall, care a lucrat toată viaţa în PRO TV şi a fost îndepărtată acum trei de gruparea care l-a debarcat şi pe fondatorul PRO TV Adrian Sârbu. Este fabulos cum PRO TV – fostul lider al televiziunilor din România – a ajuns astăzi să fie bătut de staţii care nu ar fi visat asta niciodată, culmea, la pupitru stând foştii angajaţi. Un exemplu clar cum brandul în timp este învins de resursa umană!
Audienţa posturilor TV de marţi, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 – 23.30), pe publicul COMERCIAL:
Audienţa posturilor TV de marţi, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 – 23.30), în mediul URBAN:
Audienţa posturilor TV de marţi, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 – 23.30), la nivel NAŢIONAL: