Lovitură de teatru pe piața televiziunilor din România! Pro TV a jucat dur și a reușit să „fure” “Survivor” de la Kanal D. CANCAN.RO a intrat în posesia informațiilor de culise și vă prezintă detalii exclusive de la negocierea care a avut loc.
Timp de două sezoane, emisiunea “Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Lupta pentru supraviețuire, dar și marele premiu în valoare de 50.000 de euro și conflictele iscate între „Războinici” și „Faimoși” au fost ingredientele principale care au făcut din acest format unul de mare succes.
Sezonul al doilea al emisiunii filmate în Republica Dominicană a poziționat Kanal D, în mod constant, pe primul loc în topul televiziunilor. Din luna ianuarie și până în iulie 2021, show-ul a reușit să țină timp de șapte luni publicul cu sufletul alături de concurenții atât de încercați în competiție. Survivor Romania, ca și Exatlon (cu trei sezoane difuzate), a adus în România un suflu nou, a inspirat oamenii și a creat o comunitate uriașă în mediul online.
CANCAN.RO a intrat în posesia unor informații exclusive: “Survivor ” a fost cumpărat de Pro TV!
Se pare că formatul-fenomen al acestui an le-a făcut cu ochiul cehilor de la Pro TV, iar audiențele colosale pe care le-au înregistrat cei de la Kanal D i-au determinat să se așeze la masa negocierilor. Zis și făcut! Potrivit informațiilor obținute de CANCAN.RO, se pare că noul proprietar al trustului ce-și are sediul în Pache Protopopescu, Ladislav Bartonicek, a negociat, la sânge, cu casa de producție ce deține acest format.
Cehii au pus pe masă următoarea ofertă: cumpără formatul pentru mai multe țări, printre care Cehia și Serbia, dar cu o singură condiție, „Survivor România” să fie inclus în acest pachet. Deși, inițial, reprezentanții casei de producție nu au fost de acord să cedeze emisia și pentru România, ulterior s-au răzgândit și au bătut palma.
În 2015, Pro TV anunța că în grila de programe va intra show-ul “Supraviețuitorul”, prezentat de Dragoș Bucurenci. Primul episod, difuzat pe 12 septembrie, a reușit să atragă aproape 1,3 milioane de telespectatori, însă începând cu al doilea episoad, cifrele audiențelor au scăzut în mod dramatic. Astfel, emisiunea devenea pariul pe care postul PRO TV îl pierdea, cedând de mai multe ori prime-time-ul principalului rival, Antena 1.
Deși genul acesta de emisiune a reprezentat un adevărat fiasco pentru cei de la Pro TV, rivalii de la Kanal D au identificat setea publicului pentru show-urile extreme și au pariat pe acest format. Au resuscitat show-ul și astfel au reușit să fie lideri de audiență, timp de două sezoane. Cifrele stau mărturie!
Conform Paginademedia.ro, finala Survivor România de anul acesta a înregistrat următoarele audiențe:
Naţional. Românii au fost cu ochii pe finala show-ului Survivor. Cu Daniel Pavel la prezentare şi cu Zannidache câştigător, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut.
Postul Dogan a fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de peste 30%. Pe interval, locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV şi Antena 1, cu 630.000 respectiv 484.000 de persoane pe minut.
Urban. Liderul a rămas neschimbat şi în mediul urban. Kanal D a dat show-ul serii, cu o audienţă medie de 740.000 de privitori.
Comercial. Peste 250.000 de tineri s-au uitat la ultima ediţie a sezonului doi de Survivor, care l-a dat pe Zannidache de la Faimoşi câştigător. Şi aici a fost Kanal D pe primul loc, peste Pro TV şi Antena 1. La finala de anul trecut, Kanal D era pe locul trei la tineri.
Acum, după îndelungi negocieri, Pro TV-ul încearcă să resusciteze “cadavrul” din 2016 și să „deturneze” Kanal D-ul la nivel de audiențe.
(CITEȘTE ȘI: ZANNI SE CONFRUNTĂ CU PROBLEME DE SĂNĂTATE, DUPĂ ÎNTOARCEREA DE LA ”SURVIVOR ROMÂNIA”)
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.
Foto: Facebook