Primarul Oprescu, în inspecţie la pasajul Mihai Bravu. Vezi cand va fi gata!
„Primul pod a inceput sa prinda contur. De cand a fost reatribuit contractul s-au montat 20 de piloti. De luni a inceput montarea grinzilor. Cate 4, in fiecare noapte. Sunt montate deja 16 grinzi prefabricate, de circa 40 de metri lungime fiecare, pe primele 4 deschideri ale podului. Profitam de vremea buna si continuam cu turnarea pilotilor, iar in saptamanile urmatoare se vor monta si celelalte 28 de grinzi. Vrem ca lucrarea sa se desfasoare intr-un ritm cat mai rapid, ca sa rezolvam urgent conflictul de trafic din zona. Sper ca in decembrie 2014 pasajul sa fie terminat” a declarat Oprescu.
El a explicat ca acest proiect rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasajul subteran de la Piata Sudului.
“Peste 600.000 de locuitori din Berceni-Oltenitei, Balta Alba, Pantelimon si Colentina vor beneficia de acest pasaj care face legatura cu zona de Nord a orasului si care ofera alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona central” a precizat primarul.
Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m (Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.
Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort. Valoarea contractului este de 126 milioane lei, fara TVA.