Primarul Oprescu, in inspectie la pasajul Mihai Bravu. “Sunt multumit, se lucreaza zi si noapte” Vezi cum va arata la final!
Sorin Oprescu a declarat ca se lucreaza zi si noapte in timpul saptamanii, si ca primul pod a prins contur.
“In aceste zile au fost pe santier cate 100-120 de oameni pe zi. S-au montat 40 de grinzi, din cele 44 care trebuie montate, pe 10, din cele 11 deschideri ale podului. Ultimele 4 grinzi se monteaza in noaptea aceasta, iar pe prima parte a podului s-a turnat si betonul. Ne dorim ca in primavara sa se poata circula pe primul pod, iar daca vremea ne va permite, sa incepem lucrarile si la cel de-al doilea pod”, a declarat vineri Sorin Oprescu.
Rezolva problemele de circulatie
Primarul General a mai aratat ca realizarea acestui proiect rezolva problemele de circulatie a patru mari cartiere din Capitala.
Astfel, prin acest pasaj, cartierele Berceni-Oltenitei, Balta Alba, Pantelimon si Colentina vor fi legate între ele si vor avea legatura cu zona de nord a orasului, dar vor avea si alternative fata de inelul interior de circulatie reprezentat de Mihai Bravu si Stefan cel Mare, fapt care va duce la decongestionarea circulatiei în zona centrala.
Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Vacareşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stanga dintre cele doua artere de circulaţie in condiţii de siguranta si confort.
This browser does not support the video element.