Anunț important pentru românii abonați PPC, fostul Enel România. Oficialii companiei vin cu precizări importante despre actualizarea datelor personale ale fiecărui client în parte. Iată care este mesajul oficial al reprezentanților PPC România.
Public Power Corporation SA (PPC) este unul dintre furnizorii de energie electrică și gaze naturale și actualul proprietar al fostului Enel. Grupul PPC a intrat pe piața din România în anul 2023, atunci când compania elenă a achiziționat cu 1,24 de miliarde de euro Grupul Enel.
PPC activă în domeniul producerii și furnizării de energie electrică din Grecia, este compania-mamă a mai multor filiale din Grecia, România și Macedonia de Nord (Grupul PPC). În România, Grupul PPC produce, furnizează și distribuie energie electrică, furnizează gaze naturale și prestează servicii complementare. Citește și: Ai contract cu ENEL România? Anunț important făcut noua companie-mamă pentru toți clienții. A intrat în vigoare de pe 10 aprilie
La finalul anului trecut, grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat firmele deținute de Grupul Enel în România. Prin urmare, compania elenă și-a plănuit să devină un promotor al inovației și al noilor tehnologii de pe piața energiei din România.
Începând din 10 aprilie 2024, clienții pot descărca pe telefon noua aplicație web myPPC – la adresa myppc.ppcenergy.ro. Utilizatorii Android și iOS vor avea posibilitatea să acceseze aplicația myPPC.
”Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe.
Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.
Recent, reprezentanții companiei au transmis un comunicat important pentru clienții PPC din România. Aceștia le recomandă clienților să își actualizeze datele de identitate a contului PPC – buletin, adresa de e-mail sau număr de telefon. Acest lucru se poate realiza pe site-ul companiei, folosind codul de client și codul de plată. În acest fel, clienții vor putea rămâne informați cu toate actualizările companiei.
Totodată, datele personale trebuie actualizate de fiecare dată când există anumite modificări ale datelor de identitate sau ale datelor de contact (exemplu: schimbarea buletinului, schimbarea numărului de telefon, a adresei de domiciliu etc)
„Actualizarea acestor informatii poate fi realizata rapid pe website-ul companiei, avand la indemana codul de client si codul de plata. Aceasta actualizare asigura o comunicare eficienta si evitarea oricaror neclaritati in relatia cu furnizorul de energie.
Motivele principale:
- Îți actualizezi periodic datele personale și astfel te asiguri că toate informațiile relevante, referitoare la contractul tău de energie sau gaze naturale, ajung la tine în timp util.
- Când datele tale personale sunt la zi, te asiguri că vei primi cele mai noi informații din piața de energie, exact atunci când ai nevoie.
- Este important ca datele personale să fie actualizate periodic, conform legislației în vigoare” , transmite companie PPC.