Paul Nicolau, alias Pescobar, se poate lăuda cu afaceri de succes în mai multe orașe din România. De curând, proprietarul restaurantului Taverna Racilor a lansat și o ofertă foarte tentată de angajare. El a transmis că își dorește să angajeze o persoană care poate lucra de acasă pentru un salariu de 2.000 de euro lunar.
Pescobar deține mai multe restaurante cu specific pescăresc. Oamenii care aleg să meargă la localurile lui se pot delecta cu preparate diverse. Paul Nicolau are grijă să își atragă clienții cu strategii de marketing inovatoare. Astfel, a reușit să facă din Taverna Racilor un brand cunoscut la nivel național. Însă, pentru a continua să exceleze, are nevoie și de o echipă puternică.
Citește și: FINAL DE POVESTE LA TAVERNA RACILOR. LARISA POPA A PLECAT DE LA PESCOBAR: ”SUNT MULȚI HATERI”
Pescobar a anunțat că este în căutarea unui specialist în rețelele de socializare. Locul de muncă este disponibil pentru o platformă pe care proprietarul de la Taverna Racilor a deschis-o recent. Candidații sunt încurajați să se alăture echipei, având posibilitatea de a lucra de acasă.
Paul Nicolau oferă persoanei care ocupă acest job 2.000 de euro lunar, însă trebuie să aibă abilități excelente de editare video și o prezență activă pe rețelele de socializare. Afaceristul le cere doritorilor să aibă minim 50.000 de urmăritori pe TikTok.
„Video de angajare la fishodoor.ro! Ce trebuie să faci? Am nevoie de cineva care să gătească cu produsele fishtodoor, să editeze foarte bine filmulețe, o grămadă de filmulețe și să se mulțumească cu 2000 de euro pe lună că stă acasă și face video-uri pentru fishtodoor.
Dar, el trebuie să știe să editeze video foarte bine, să aibă cont de Instagram, Facebook și TikTok, dar să aibă măcar pe contul de TikTok cel puțin 50.000 de urmăritori. Doar așa se poate califica. Asta este oferta de muncă”, a anunțat Pescobar prin intermediul unui filmuleț pe TikTok.
Patronul de la Taverna Racilor a venit cu o veste bună și pentru toți clienții platformei. Din dorința de a face produsele sale cât mai accesibile, Pescobar a oferit 25% reducere tutror persoanelor. Până acum, doar abonații beneficiau de această facilitate.
„Am decis să renunț la abonament, voi liberaliza totul, și voi ieftini cu 25% toate produsele în site ca toată lumea să aibă acces fără a fi condiționat de abonamentul lunar! În momentul acesta sunt fix 22.349 de abonați lunari sau anuali, aceștia plătesc abonamente în proporție de 90% de 10 lei pe lună pentru a accesa la fiecare achiziție din site prețuri cu 25% reduse!
Toţi mi-au spus că sunt nebun pentru că renunț la un venit pasiv de aproximativ 40.000 de euro lunar, dar numai eu știu ce vreau de la afacerea mea și dacă iau astfel de decizii! Ofertele săptămânale nu vor mai fi diferențiale, ci vor fi pentru toți românii!”, a spus Paul Nicolau.