Pepsi si fondul care administreaza averea cantaretului Michael Jackson au anuntat, joi, ca vor lansa in curand o campanie globala in cadrul careia silueta celebrului artist american va fi imprimata pe un miliard de cutii produse de aceasta companie de bauturi carbogazoase.
Michael Jackson va aparea – in cateva dintre legendarele sale pozitii de dans – in noua campanie, care va coincide cu implinirea a 25 de ani de la lansarea albumului „Bad”. O editie limitata cu noile cutii Pepsi va fi pusa in vanzare mai intai in China, sambata, iar apoi ele vor ajunge in magazinele din Statele Unite, la sfarsitul acestei luni. Produsele vor fi comercializate ulterior si in Asia, America de Sud si Europa.
Fanii cantaretului, decedat in iunie 2009, vor avea totodata posibilitatea de se inscrie intr-un concurs pentru a obtine bilete la show-ul „Michael Jackson: The Immortal World Tour” pus in scena de compania Cirque du Soleil. Pepsi, fondul care administreaza averea starului si casa de discuri Sony Music s-au asociat cu ocazia acestui proiect pentru a include in campanie si cateva pasaje muzicale extrase de pe albumul „Bad”, lansat de Michael Jackson in 1987.
Noile cutii Pepsi, care au imprimata silueta „regelui muzicii pop”, fac parte din campania „Live for Now”, lansata de aceasta companie cu scopul de a promova cultura pop si de a-si impulsiona propriile vanzari.