Aseara, in pauza meciului Romania-Rusia, a avut loc premiera celui mai nou spot al Pepsi, cu Adrian Mutu, Ciprian Marica si Bogdan Lobont. Un clip care lasa multora un gust amar, daca ne amintim un incident de acum cativa ani. In clip, rolul lui Mutu este de Indiana Jones al balonului rotund, in versiunea romaneasca atacantul nationalei luand locul lui Fabregas, mai apoi transformandu-se in Lobont, iar acesta in Marica. Clipul a costat trei milioane de euro, adica cu 50% mai mult decat cel mai scump film romanesc din ultimele decenii, „Restul e tacere”. Si totusi, e greu pentru microbistii romani sa nu isi aminteasca felul jenant in care Mutu a fost tratat de Pepsi acum cativa ani, cand fotbalistul a fost suspectat ca se drogheaza, iar firma, care avea contract cu acesta, s-a spalat pe maini rapid, motivand ca nu vrea sa ii fie afectata imaginea. Mai mult, la vremea respectiva, oficialii Pepsi erau atat de revoltati, incat nici nu acceptau sa discute, macar, subiectul Mutu. Acum, pentru ca fotbalistul este o megastea, totul a fost uitat ca prin farmec, iar Pepsi linge cu nonsalanta acolo unde a scuipat. (B.T.I.)