Este panică printre șoferii de Dacia care sunt proprietarii unui anumit model. Peste 6.000 de mașini au fost chemate, imediat, în service, fiind afectate și autoturisme comercializate în țara noastră. Detaliile se află mai jos, în articol.
Ani la rând, modelele Dacia au căpătat o popularitate mare în rândul cetățenilor. Însă, în cazul unora dintre aceste modele, au fost întâmpinate probleme referitoare la funcționalitatea motoarelor sau a sistemului de navigație. De data aceasta, peste 6.000 de mașini Dacia Spring au fost chemate, de urgență, în service, după ce s-ar fi găsit nereguli la chargerul autoturismului. Acesta ar primi un semnal eronat de la un microprocesor aflat în convertorul de curent continuu.
Pentru că ar putea reprezenta un real pericol pentru șoferii care dețin modelul respectiv, s-a decis chemarea vehiculelor în unitățile specializate, în vederea remedierii situației. Mașinile ar putea să nu mai pornească, în condițiile în care semnalul eronat decuplează siguranțele. În bord se aprinde un martor.
La momentul actual, ar fi vorba despre mii de autoturisme înmatriculate atât în Franța (o mare parte dintre ele), cât și în România sau alte țări din Europa.
Vezi și ROMÂNIA PREGĂTEȘTE MAȘINA CARE POATE FI CONDUSĂ FĂRĂ PERMIS! LOVITURA URIAȘĂ PE CARE O DĂ DACIA
În primele șase luni ale anului 2023, a fost înregistrat un profit pentru Renault Group. Creșterea a fost cu 24%. Raportat la vânzările mondiale, grupul a atins o cifră record: 1,134 milioane vehicule în primul semestru al anului 2023.
„Renault Group a atins o performanţă record în prima jumătate a anului 2023, atât în ceea ce priveşte profitabilitatea, cât şi generarea de numerar. Aceste rezultate sunt consecinţa eforturilor noastre continue de a reduce costurile pe perioada ultimilor 3 ani şi a strategiei noastre concentrate pe valoare, combinată cu primele beneficii ale unei ofensive de produse fără precedent. Bazele noastre nu au fost niciodată la fel de solide şi robuste. În acelaşi timp, implementăm cu o viteză incredibilă proiectele noastre strategice care transformă Grupul în profunzime: am finalizat deja desprinderea Horse şi am semnat un acord de joint-venture cu Geely pentru a da naştere unui campion mondial al motoarelor cu emisii reduse. În conformitate cu planul nostru, separarea Ampere va fi încheiată în a doua jumătate a acestui an”, a declarat Luca de Meo, CEO Renault Group, potrivit Agerpres.