Panica a acaparat astăzi aeroportul „Henri Coadă” din Otopeni. Mai multe zboruri au avut întârzieri considerabile, unele fiind chiar și anulate. Pasagerii au avut parte de cea mai neplăcută surpriză în acest sfârșit de săptămână.
Compania Națională Aeroporturi București SA (CNAB) a anunțat că aproximativ 60 de curse care urmau să aterizeze sau să decoleze de pe aeroportul din Otopeni au avut parte de întârzieri majore. Problemele au apărut chiar de la miezul nopții și nu au putut fi rezolvate prea repede.
VEZI ȘI: MOMENTE DE PANICĂ PE AEROPORTUL HENRI COANDĂ. O CURSĂ TAROM S-A ÎNTORS DE URGENȚĂ PE PISTĂ
În urma noilor declarații făcute publice de CNAB, mai multe zboruri au suferit întârzieri masive în intervalul 00:00-15:00, pe data de 30 iunie 2022. Motivele pentru care acest eveniment nefericit a avut loc sunt diverse, tocmai de aceea oficialii au dorit să le mulțumească tuturor pasagerilor pentru răbdarea de care au dat dovadă.
Rotația aeronavei sau a echipajului, restricțiile de rută, facilitățile de aeroport, lipsa personalului, defecțiunile majore ale avioanelor și încărcarea/descărcarea bagajelor foarte mari sunt doar câteva dintre motivele pentru care 57 de zboruri au fost întârziate. Printre companiile de zbor care au înregistrat întârzieri masive se numără și Wizzair (19 întârzieri, cu un total de 1.334 de minute), TAROM (9 întârzieri, cu un total de 570 de minute) și Rayanair (6 întârzieri, cu un total de 725 de minute).
Potrivit declarațiilor făcute de Compania Națională Aeroporturi București SA (CNAB), 6 curse au fost anulate din cauza întârzierilor masive care au avut loc. Wizzair a anulat 4 dintre ele, iar celelalte două au fost anulate de compania aeriană Eurowings. Toți pasagerii curselor anulate au primit bilete pentru alte zboruri alternative, însă acest lucru nu a fost de prea mare ajutor celor care se grăbeau să ajungă la destinație. Clienții au declarat că vor face tot posibilul pentru a primi despăgubiri serioase din partea companiilor aeriene care le-au stricat planurile de vacanță.