Noi măsuri în contextul pandemiei de Covid-19. Din cauza centrelor comerciale supra-aglomerate de oameni care cumpără fără oprire din magazine un număr exagerat de produse, cum ar fi gelul sau șervețelele dezinfectante, patronii de supermarketuri au luat diverse măsuri pentru diminuarea cumpărăturilor la strictul necesar.
Cea mai ingenioasă metodă a fost descoperită în Suedia. Managerul supermarketului a găsit o soluție creativă și interesantă pentru ca oameni să nu mai cumpere într-o cantitate mare un anumit produs.
Astfel că, în supermarketul Rotunden, o sticlă de gel dezinfectant costă acum aproximativ 5,8 dolari. Însă prețul pentru două sticle este de aproximativ 145 de dolari. Prin acest adaos comercial imens, supermarketul speră să reducă tendința oamenilor de a cumpăra în exces produse de care are nevoie toată lumea. Știrea a devenit populară pe platforma Twitter, unde oameni din mai multe țări și-au exprimat entuziasmul cu privire la această măsură, dar și dorința ca supermarketurile din țările lor să o aplice și ele.