(P) De Black Friday, clienţii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de până la 90%

De: Cancan
Publicat: 20/11/2015 | 16:13

Utilizatorii aplicaţiilor mobile Fashion Days primesc acces exclusiv la această campanie cu patru ore mai devreme – aceştia vor avea posibilitatea să înceapă cumpărăturile joi, la ora 20:00, înainte de startul oficial de la miezul nopţii. Black Friday va continua pentru trei zile, până pe 22 noiembrie, inclusiv.

Conceptul “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” a fost ales pentru a evidenţia noile caracteristici ale shopului Fashion Days, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a căuta produsele preferate mult mai uşor şi rapid, folosind opţiunea de search şi filtrele pentru culori, preţ, brand, categorie de produse şi mărimi. Toţi clienţii sunt invitaţi să încerce noile funcţionalităţi şi să vâneze cele mai bune oferte de Black Friday. Cu discounturi de până la 90%, gama de produse numără sute de mii de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, ce aparţin unor branduri internaţionale renumite, precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri şi multe altele.

„Este cel de-al treilea an în care organizăm reduceri speciale cu ocazia Black Friday, datorită succesului de care s-au bucurat campaniile din ultimii doi ani. Scopul nostru este să oferim clienţilor un număr mare de produse la preţuri foarte mici. Astfel, valoarea totală a discounturilor oferite anul acesta se ridică la 18.000.000 euro”, spune Gabor Cseh, CEO Fashion Days.

„Noul model de business al Fashion Days, prin care am făcut trecerea de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp şi stocuri, la un shop de retail ce oferă colecţii in-season, ne permite să oferim clienţilor noştri acces la o selecţie extrem de variată de produse, cu livrare rapidă”, a adăugat Gabor Cseh.

Anul trecut, interesul remarcabil faţă de Black Friday a rezultat într-un record de 200.000 de produse vândute şi reduceri ce au totalizat 8.400.000 euro. Femeile au fost cei mai activi cumpărători, totalizând 75% dintre clienţi, faţă de 25% bărbaţi.

Fashion Days anunţă şi lansarea versiunii 3.0 a aplicaţiilor pentru dispozitive mobile. Odată cu aceasta, magazinul online Fashion Days este complet disponibil fără înregistrare, oferind acces la toată gama de produse şi posibilitatea de a comanda articole fără a avea cont. În prezent, peste 45% din vânzările Fashion Days sunt înregistrate prin dispozitive mobile. Odată cu îmbunătăţirile aduse în mod constant atât aplicaţiei pentru Android, cât şi celor pentru iOS, compania estimează o creştere continuă a vânzărilor prin acest canal.

Pentru mai multe noutăţi despre Fashion Days vă invităm să accesaţi site-ul brandului şi blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspiraţie pentru fiecare zi.

Despre Fashion Days

Fashion Days este cea mai mare destinaţie de fashion cu o selecţie vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii, la preţuri atractive. Compania pune la dispoziţia clienţilor săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizaţi ai brandurilor internaţionale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox şi multe altele. Fondată în 2009 de către antreprenori elveţieni, compania s-a extins rapid şi operează în prezent în Romania, Bulgaria şi Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare şi beneficii clienţilor. Cu peste 4 milioane de clienţi, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experienţă surprinzătoare şi captivantă.