Ghita Ciobanul,cel care a devenit celebru dupa ce a aparut in reclama unei firme de telefonie mobila, a castigat in ultima luna 50.000 lei dupa ce a vandut intr-o luna doua tone de branza, pretul unui kilogram fiind de 25 de lei.
Simpaticul ciobanas, al carui nume real este Gheorghe Danuletiu, a invatat meseria de la tatal sau si spune ca deschiderea magazinului din Piata Progresul a fost o idee extrem de buna. In acest fel a reusit barbatul sa scape de intermediarii care cumparau branza de la el si o vindeau dupa cu un pret mult mai mare.
“De Sarbatori s-a vandut cel mai bine carnea, insa dar acum branza merge cel mai bine. Pe sezonului mulsului fac vreo sase, sapte tone. (…) A fost o idee buna sa deschis acest magazin , iar in acest mod nu mai profita nimeni de munca mea”, a declarat Ghita Ciobanul pentru CANCAN.ro.
A vandut de 50.000 lei
Ghita a deschis magazinul in urma cu o luna, iar de atunci vanzarile au mers ca pe roate. Pana acum a avut de 50.000 lei, insa barbatul spune ca este loc de mai bine.
Sarbatorile care au trecut au fost mai pline ca niciodata. Ghita Ciobanul ne-a povestit ca intre Craciun si Revelion la el acasa au venit aproape 300 de persoane pe zi pentru a discuta si a face poze.
Personaj de reclame, proprietar de masini, ai crede ca Ghita se lafaie in masini luxoase de zeci de mii de euro. Gheorghe ne-a spus ca are doar doua dube, care sunt folosite pentru caratul produselor de la Jina spre Bucuresti, si o masina de teren cu care cutreiera muntii.
Prima piata cu carduri de producatori!
Stefan Florescu, directorul Directiei Administrarea Pietelor Sector 4, ne-a spus ca Piata Progresul este prima din Romania in care producatorii au carduri speciael, care ofera informatii despre suprafata cultivata si primaria emitenta a certificatului de producator.
Potrivit Lui Cristian Popescu Piedone, primarului Sectorului 4, aceasta masura este menita sa-i stimuleze pe producatorii autentici si sa-i descurajeze pe intermediarii care umfla preturile in piete. (Alex Saulea)