Fanii lui Beyonce vor avea ocazia să fie alături de aceasta pe scenă, în februarie, la spectacolul pe care artista îl va susţine în pauza celei de 47-a ediţii a celebrei competiţii de fotbal american Super Bowl.
Pepsi a anunţat, vineri, o competiţie pentru cei mai înfocaţi fani ai artistei, în urma căreia cei mai norocoşi dintre aceştia vor avea ocazia să o prezinte pe cântăreaţă, la spectacolul pe care ea îl va susţine pe 3 februarie. Astfel, fanii sunt rugaţi să trimită fotografii cu ei, urmnd ca 50 dintre aceste fotografii să fie folosite într-o reclamă ce va rula înaintea concertului. Mai mult, unul dintre cei care vor împărţi scena cu Beyonce, va avea şansa de a o prezenta pe aceasta la începutul spectacolului.
Data limită pentru cei care vor să îşi vadă fotografia în spotul Pepsi este 19 ianuarie, iar pentru cei care vor să o prezinte pe artistă, 11 ianuarie.
Canalul ESPN a anunţat în octombrie că Beyonce, în vârstă de 31 de ani, va fi cea mai tânără artistă din ultimii zece ani care va cânta la finala Super Bowl.
Anul trecut, a 46-a ediţie a Superbowl a fost urmărită de 111,3 milioane de telespectatori, aceasta fiind o audienţă record. Spectacolul din 2011 a fost asigurat de Madonna.
Cântăreaţa americană Beyonce a încheiat cu compania de băuturi răcoritoare Pepsi un contract de sponsorizare în valoare de 50 de milioane de dolari pe an.
Artista americană va apărea în noua campanie publicitară a grupului Pepsi, care va fi lansată la începutul anului 2013, dar şi pe o ediţie limitată de cutii de băuturi răcoritoare. Totodată, Pepsi va sponsoriza o serie de proiecte iniţiate de Beyonce, în cadrul unui parteneriat creativ.
Noul contract de colaborare dintre Beyonce şi Pepsi va intra în vigoare cu ocazia show-ului pe care artista americană îl va susţine în pauza galei Super Bowl 2013 – finala campionatului de fotbal american -, sponsorizată de compania de băuturi răcoritoare.
Beyonce, care a apărut în mai multe reclame pentru Pepsi încă din 2002, va apărea în noua campanie publicitară a companiei americane, care va fi lansată în primul trimestru al anului 2013, dar şi pe o ediţie limitată de cutii Pepsi, ce va fi lansată în luna martie.
În schimb, Pepsi va sponsoriza o serie de proiecte creative iniţiate de Beyonce şi va contribui la promovarea celui de-al cincilea album de studio al artistei americane. Contractul, încheiat pe mai mulţi ani, are o valoare de 50 de milioane de dolari pe an.
Aşa cum anunţa revista Billboard în luna aprilie, compania Pepsi şi concurentul ei principal, Coca-Cola, sunt cele mai puternice două branduri implicate în industria muzicală, graţie sponsorizărilor oferite de aceste două firme muzicienilor, turneelor acestora şi unor emisiuni de televiziune foarte populare, precum „The X Factor” şi „American Idol”. Pepsi şi Coca-Cola au cheltuit în ultimii ani circa 330 de milioane de dolari, respectiv 240 de milioane de dolari, sume pe care le-au investit pentru a sponsoriza diverse programe de divertisment şi sportive.
Beyonce Knowles a devenit celebră la sfârşitul anilor ’90 în calitate de membră a trupei Destiny’s Child, unul dintre grupurile feminine cu cele mai mari vânzări de discuri din lume. În 2003, în timpul unei pauze din cariera trupei Destiny’s Child, Beyonce a lansat primul ei album solo, intitulat „Dangerously in Love”. Beyonce este una dintre cântăreţele recompensate cu cele mai multe premii Grammy, primind 16 astfel de trofee – trei ca membră a grupului Destiny’s Child şi alte 13 în calitate de artistă solo.
Beyonce, în vârstă de 31 de ani, este căsătorită cu artistul hip-hop şi producătorul muzical Jay-Z, cu care are o fiică, Blue Ivy Carter, născută pe 7 ianuarie. Cântăreaţa americană va cânta în pauza Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, care va avea loc la New Orleans, pe 3 februarie.
Beyonce a jucat şi în filme, precum „Austin Powers – Goldmember” (2002), „Pantera roz” (2006), „Dreamgirls” (2006) şi „Cadillac Records” (2008).