Oana Roman și fiica sa, Isabela, au decis să plece împreună într-o vacanță în Egipt, Hurghada. Cele două se bucură de timpul petrecut împreună, însă, Oana Roman se mai confruntă, pe ici, pe colo, cu anumite derapaje ale celor cu care intră în contact.
Recent, vedeta a postat pe contul său de Instagram parcursul vacanței sale. Oana Roman are o comunitate destul de numeroasă pe Instagram și mereu își ține urmăritorii la curent cu cele mai noi schimbări din viața sa. (CITEȘTE ȘI: FIICA OANEI ROMAN TRECE PRIN MOMENTE DIFICILE. ISA A AVUT NEVOIE DE AJUTORUL PSIHOLOGULUI: ”ESTE FOARTE GREU!”)
La scurt timp după ce au ajuns în Egipt, vedeta a avut parte de o experiență neplăcută. Oana Roman le-a povestit internauților că a fost nevoită să cumpere pentru Isabela o cremă cu protecție solară și o folie de pastile. (VEZI ȘI: ADEVĂRATUL MOTIV PENTRU CARE MARIUS ELISEI ȘI OANA ROMAN S-AU DESPĂRȚIT: ”DIN PĂCATE, AȘA AM AJUNS”)
Pentru cele două produse Oana Roman a plătit suma de 30 de euro. Deși i s-a părut mult, nu i-a venit să creadă atitudinea pe care vânzătoarea a avut-o atunci când i-a cerut bon fiscal. Se pare că nu funcționa casa de marcat, însă Oana nu a crezut-o.
”Deci, ăștia la magazine aici sunt niște escroci de n-ai văzut în viața ta. M-am dus să cumpăr niște Nurofen și o cremă cu protecție solară pentru Isa, pentru că evident, astăzi a stat prea mult în piscină. Nu a vrut să își dea cu cremă și a făcut o mică insolație și pe o folie și pe o cremă absolut banală, mi-a cerut 30 de euro și când i-am cerut bon, mi-a zis că nu merge casa de marcat. Și am plecat. 30 de euro…niște escroci”, le-a spus Oana Roman internauților, pe Instagram.