O româncă și-a clădit un imperiu în afaceri cu doar 200 de euro. Care e secretul datorită căruia a ajuns de la zero până pe cele mai înalte culmi

Publicat: 07/03/2024 | 18:57
Claudia Hărăbor și afacerea de succes pe care o deține / Foto: Instagram

Un exemplu de așa DA! Claudia Hărăbor a cunoscut succesul, acum 10 ani, în afacerea pornită cu 200 de euro. A reușit să câștige o adevărată avere datorită unei idei din care a dezvoltat un întreg imperiu. Afacerista produce genți din piele, rafie și răchită, iar brandul ei este unul pur românesc care și-a extins rădăcinile și peste hotare! Care este povestea tinerei antreprenoare?

În urmă cu 10 ani, Claudia Hărăbor a reușit să pună bazele unei afaceri profitabile. Avea doar 200 de euro în cont disponibili pentru a pune în plan ideea mult dorită. A reușit în acest domeniu cu bani puțini, dar cu muncă multă și ambiție cu nemiluita. Nu a renunțat nicio clipă să spere că totul va fi bine și iată că a ajuns să se extindă pe piața din străinătate și să câștige o adevărată avere.

CITEȘTE ȘI: UN CUPLU DIN AUSTRALIA A GĂSIT REȚETA PERFECTĂ. FAC O MULȚIME DE BANI ȘI NICIUNUL NU MAI E NEVOIT SĂ MUNCEASCĂ

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Claudia Harabor (@claudiahirsu)

Cât costă o geantă marca Claudia Hărăbor

Femeia de afaceri produce genți de rafie, piele ori răchită, iar brandul ei este pur românesc. Gențile sunt personalizate, căci și-a dorit de prima dată să le ofere clientelor sale posibilitatea de a alege modelul dorit.

Prețurile unei astfel de genți pornesc de la 370 de lei și ajung la 550 de lei. În anul 2021, Claudia Hărăbor menționa, pentru sursa amintită mai sus, că cifra de afaceri a firmei ei s-a învârtit în jurul sumei de 19.000 de euro (circa 95.000 de lei), fiind în creștere. De-a lungul timpului, succesul ei a crescut pe piața de la noi și nu numai.

„CMOOD este un brand românesc înfiinţat în 2014 care îşi propune genţi minimaliste, cu accent modern adus de accesorii aurii sau argintii, de barete mixte scurte şi lungi, oferind posibilitatea de a personaliza produsele deoarece eu m-am lovit întotdeauna de această variantă de a-mi personaliza geanta şi am dorit să creez şi variante care pot fi purtate atât ziua, cât şi seara.

Mi-am dorit ca genţile să fie relativ simple, versatile. Clientele mele m-au întrebat mereu dacă diverse genţi pot fi purtate atât pe timp de zi, cât şi seara, la un eveniment. Asta mi-am propus să duc cu aceste genţi – versatilitate. Dacă voi continua cu aceeaşi creştere de până acum, îmi propun să mă extind şi internaţional în următorii trei ani”, a dezvăluit afacerista, pentru Ziarul Financiar.

CITEȘTE ȘI: IDEE DE AFACERE ROMÂNEASCĂ, PORNITĂ DOAR CU 500 DE EURO. ALEX ȘI ALEXANDRA AU PORNIT CU UN CAPITAL MINIM, ÎNTR-O GARSONIERĂ DIN DRISTOR