Comenzile plasate online și livrate la domiciuliu sunt la mare căutare de la începutul pandemiei. E mult mai ușor să selectezi produsele dorite și să aștepți curierul la ușă. Doar că rezultatul nu e întotdeauna cel dorit. Se întâmplă adesea să primești comanda greșită sau nota de plată să fie mai mare. Așa a pățit și o tânără din Iași, care a plasat o astfel de comandă și acum încearcă să-și recupereze banii.
Tânăra a făcut o comandă în luna octombrie prin aplicația Glovo, doar că la ea a ajuns alt produs, dar și o notă de plată mult mai mare. În zadar a încercat să rezolve problema, căci nimeni nu o bagă în seamă. Nu i se răspunde la mail-uri și nici curierul nu a știu să-i spună ce s-a întâmplat cu adevărat.
„Am dat comandă de pe aplicația Glovo cu un total de 34 lei, plătită cu cardul. Când a venit curierul cu comanda mi s-a cerut în plus suma de 51 de lei. Puteam să nu-i dau banii, dar am zis că nu are nicio vină cel care aduce comanda.
Ulterior am fost anunțată că a fost o eroare de la ei și mi s-a perceput costul normal și nu mi s-a aplicat oferta, asta după ce am plătit și mi-a fost acceptată plata cu cardul. Pe lângă că mi-au fost încasați bani în plus, mi-a fost greșită toată comanda, am primit cu totul altceva, și am anunțat că nu este aceea comanda mea.
Din luna octombrie tot discut cu operatorii, mi s-au promis banii încă de atunci, însă nu am primit nimic, nici banii pe comanda care a fost greșită. Inițial, domnii de acolo mi-au spus că poate întârzia din cauza băncii, că nu știu ce s-a întâmplat, că vor trimite”, a precizat Beatrice-Maria Zaplitnii, potrivit bzi.ro
CITEȘTE ȘI: ” JANDARM ÎN VÂRSTĂ DE 45 DE ANI, MORT DE COVID-19. PARTICIPASE LA MISIUNEA DE MENŢINERE A PĂCII ÎN KOSOVO „
Vina și-au recunoscut-o, dar banii înapoi nu i-a primit. Degeaba a dat femeie peste 60 de mail-uri pentru a o lămuri cineva, căci de mai bine de trei luni nu o bagă nimeni în seamă.
„Când mi s-a spus că e posibil să am probleme cu banca, am scos mai multe extrasuri ca să le arăt cu nu este așa. Am trimis peste 60 de mail-uri. Trebuia să trimit trei mail-uri ca să-mi răspundă cineva și atunci ca să-și ceară scuze.
Comunicarea se face foarte greu, nu au un număr de telefon ca să suni la ei, se vorbește pe un chat. Trebuie să faci cel puțin o comandă ca să ai acces la chat. Eu nu sunt la prima comandă prin Glovo. Am mai primit mâncare rece, dar am lăsat de la mine. Am anunțat că fac reclamație la Protecția Consumatorului, moment în care mi-au închis efectiv chat-ul, nu a vrut să mai știe de reclamația mea.
Este anormal ca timp de trei luni să nu lămurească cineva problema asta. La un moment dat, mi-au promis că îmi vor da un vocucher pentru transport gratuit”, a mai spus reclamanta.
VEZI ȘI: ” DOI TINERI ALPINIȘTI AU MURIT ÎN MUNȚII BUCEGI! EL A SUNAT LA 112, DAR A CĂZUT APOI ÎN PRĂPASTIE „