O femeie însărcinată a trecut printr-o experiență care a marcat-o profund în 2017. O vizită la un restaurant din Washington într-o seară oarecare s-a sfârșit prost pentru viitoarea mămică.
Charisha Gobin este numele femeii care a reușit să atragă atenția multor persoane cu povestea sa. Internauții din mediul online s-au declarat pe deplin nemulțumiți de modul în care viitoarea mamă a fost tratată de o ospătăriță trecută de prima tinerețe dintr-un restaurant de renume.
Viitoarea mămică urma să aducă pe lume gemeni, ceea ce o bucura enorm. Într-o seară, s-a decis că este momentul să sărbătorească alături de familia sa, așa că a dorit să ia cina la un restaurant din Marysville, Washington. Din păcate, la intrarea în restaurant o ospătăriță a întâmpinat-o, spunându-i că nu poate intra în local din cauza vestimentației pe care a adoptat-o și a burții care era foarte proeminentă.
Deși inițial a crezut că este vorba despre o farsă, Charisha s-a văzut nevoită să părăsească restaurantul Buzz Inn Steakhouse imediat. Familia a mers să cineze într-un alt restaurant, însă viitoarea mămică nu a uitat de gestul ospătăriței. Aceasta susține că purta un tricou negru, care nu îi putea ascunde burta de graviduță, însă nu consideră că era ceva indecent.
„Doar pentru că burta mea era mare și ieșea în evidență. Dar dacă ar fi fost vorba de oricine altcineva, nu cred că ar fi existat vreo problemă”, a menționat ea.
Contul de Facebook al Charishei a fost imediat vizualizat de o mulțime de persoane care s-au arătat dezamăgite de politica restaurantului. Au existat o mulțime de păreri pro și contra, unii utilizatori comentând vestimentația femeii și fiind de acord cu modul în care ospătărița a reacționat. Alții au considerat că proprietarii restaurantului ar trebui să plătească pentru acest tip de discriminare.
„Purtam un tricou. Avea mâneci. Nici măcar nu mi se vedea decolteul”, a mai spus Charisha.
Oficialii restaurantului și-au cerut scuze în mod public pentru reacția chelneriței, spunând că aceasta nu a dorit să jignească pe nimeni, ci pur și simplu a încercat să respecte o serie de reguli făcute, aparent, pentru clienți. Pentru a evita astfel de neplăceri pe viitor, patronii restaurantului au anunțat că își vor învăța angajații să nu mai profite de aceste reguli după bunul plac.