O femeie din Galați a vrut să-i dăruiască fiicei sale un smartphone în valoare de 6.700 de lei, pe care l-a cumpărat online. La scurt timp după ce a fost făcută livrarea, aceasta a avut parte de o surpriză neplăcută: cutia iPhone-ului era plină cu șuruburi. Furioasă, ea a alertat poliția și, în prezent, oamenii legii încearcă să afle cine este vinovatul sau vinovații. Oficialii magazinului de unde a comandat telefonul susțin că produsul a plecat sigilat din depozitul lor, iar acest lucru a fost verificat și pe camerele din depozit.
În vârstă de 64 de ani, femeia din Galați a încheiat un contract pentru plata în rate cu magazinul de unde a comandat un iPhone 11 Pro. După ce au aflat despre incidentul nefericit, reprezentanții magazinului de electrocasnice i-au transmis că va primi un alt telefon, la aceeași valoare. Politiştii au deschis o anchetă şi investighează toate părţile implicate în caz.
“Sesizarea persoanei în cauză a fost înregistrată la Secţia 2 Poliţie Galaţi. În baza acesteia, poliţiştii au întocmit un dosar penal şi se fac cercetări pentru comiterea infracţiunii de înşelăciune”, a declarat cms. şef Gabriela Costin, IPJ Galaţi, relatează Digi24.
“Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat și pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenței. Clientul, din păcate, nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit și insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client. Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credință, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane, nu am mai avut o asemenea problema pana acum”, au transmis oficialii de la Flanco, potrivit sursei citate.
Nu rata: Imaginile care au devenit virale! S-a filmat dansând, însă, ce a observat în spatele ei a îngrozit-o
Reprezentanții firmei de curierat susțin că nu a primit nicio sesizare până la această oră.
“FAN Courier nu a primit până la această oră nicio sesizare privind speța prezentată, nici din partea clientului, nici din partea vreunei terțe persoane care o reprezintă, respectiv avocat. Vom colabora cu instituțiile competente în măsura în care ni se va solicita ajutorul. Este important de precizat faptul că un curier face serviciul de a prelua coletul deja pregătit și ambalat de către expeditor, de a-l transporta și de a-l preda beneficiarului în baza datelor furnizate de acesta. Curierul nu intervine asupra niciunui colet, singura persoană care are dreptul să deschidă coletul fiind destinatarul său, în caz de retur, expeditorul”, au comunicat angajați de la FAN Curier, conform digi24.ro.
Sursa foto: captură video Digi24