O familie de români a câștigat în instanță procesul cu Wizz Air, după ce vacanța le-a fost distrusă. Câți bani au primit
O familie de români din Oradea, a cărei vacanță în Spania le-a fost distrusă, au câștigat în instanță procesul cu Wizz Air. Întreaga poveste a început în decembrie 2020, când familia (cei doi soți, un copil de 3 ani și mama unuia dintre soți) au luat bilete de avion și au plecat peste hotare. Doar că, din cauza ninsorilor, aeroportul s-a închis, iar zborul s-a anulat, fără să fi primit explicații din partea companiei aeriene. Și-au căutat dreptatea în instanță. Vezi mai jos întreaga poveste!
Întreaga poveste a început în decembrie 2020. Atunci, familia din Oradea, compusă din cei doi soți, un copil în vârstă de 3 ani și mama unuia dintre soți, și-au luat bilete și au plecat în Spania. După terminarea sejurului, familia a dorit să se întoarcă acasă, în România. Însă, au aflat că aeroportul din Madrid s-a închis. Din cauza ninsorilor abundente, aeronavele nu s-au mai ridicat de la sol. Tot atunci, familia din Oradea a aflat că zborul le-a fost anulat.
Au stat 15 ore în aeroport, după ce s-a anulat zborul către România
Au fost nevoiți să petreacă întreaga noapte pe podea, în aeroport, și nu au primit tichetele pentru mâncare și cazare, așa cum arată legea. Au petrecut 15 ore în aeroport, cu un copil mic, iar din partea companiei aeriene nu au primit explicații. Unul dintre membrii familiei a povestit că zborul pe care ar fi trebuit să îl ia nu mai figura în programul companiei Wizz Air.
„Ni s-a spus că acesta este ultima cursă de Sibiu, nu mai figurează în programul Wizz Ai și nu vom mai zbura la Sibiu. Bun și atunci unde vom zbura? Nu ştim!”, a declarat Mircea Ursuța, arată Știrile Pro TV.
Citește și UN AVION A FOST ÎNTÂRZIAT DIN CAUZA FLATULENȚELOR UNUI PASAGER
Familia a câștigat procesul cu Wizz Air
Pentru că zborul s-a anulat, familia din Oradea a fost nevoită să mai petreacă încă 3 zile la Madrid. În tot acest timp, nu au primit bani și nici nu au putut să ia legătura cu reprezentanții companiei aeriene. Apoi, a urmat o altă aventură – au luat trenul către Barcelona, apoi un zbor spre Budapesta. Din capitala Ungariei, familia a închiriat o mașină până acasă.
După ce au ajuns în România, au dat în judecată compania aeriană Wizz Air. Pentru fiecare membru al familiei s-au cerut daune morale și materiale în valoare de 20.000 de euro. În cele din urmă, familia a câștigat procesul, primind 40.000 de euro.
Sursă foto: colaj Pixabay