„Numele meu este Maria și sunt bisexuală” Surpriză: Cine e de fapt Maria, pensionară de pe panourile LGBTQ care au „invadat” România

Publicat: 25/06/2020 | 09:27

În ultima perioadă, mai multe orașe din România au fost pur și simplu invadate de panouri publicitare ce conțin fotografia unei bătrâne intitulată fictiv „Maria”, despre care chiar ea „spune” că este bisexuală. Cu toate acestea, realitatea este alta, iar informațiile prezentate sunt total eronate.

„Numele meu este Maria și sunt bisexuală” – cam așa sună descrierea de pe mai multe panouri publicitare ce conțin fotografia unei bătrâne care promovează LGBTQ. De fapt, totul este un fals, iar informațiile propagate sunt eronate și nu au nicio bază ancorată în realitate.

NU RATA – TRAIAN BĂSESCU RISCĂ O AMENDĂ COLOSALĂ PENTRU DISCRIMINARE ȘI INCITARE LA URĂ. DECLARAȚIILE ȘOCANTE FĂCUTE DE FOSTUL PREȘEDINTE

Realitatea din spatele promovării LGBTQ

Pe contul său de Facebook, Adrian Cristea a explicat care este, de fapt, adevărul din spatele acestor panouri publicitare care au împânzit România. Femeia care apare în fotografii nu se numește nici Maria și nici nu este bisexuală, iar fotografiile cu ea pot fi luate de pe un site profi.

„În campaniile stradale apar doi bătrâni. Femeia, despre care ni se spune că o cheamă „Maria” este un model din Ucraina, care apare în diferite ipostaze în portofoliul unui fotograf de la Kiev pe nume Elena Iacobchuk. Pozele ei pot fi cumpărate de pe siteul shutterstock.com.

Mai mult ca sigur că ucraineanca „Maria” nu știe că este distribuită în rol de „bisexuală” pe străzile din București. „Lucas” este jucat de un bătrânel care pare să fie partenerul de poze al „Mariei” din portofoliul fotografei menționate anterior. În unele poze apar chiar împreună, cu descrierea că sunt „soț și soție”, familia tradițională. Oare să fi încurcat activiștii ONG-iști rolurile?

CITEȘTE ȘI – ANDREEA BĂLAN A VORBIT PENTRU PRIMA DATĂ DESPRE BISEXUALITATE: „LUMEA ȘTIE CĂ EU SUNT…”

Dintre „rezultatele așteptate” ale proiectului amintim: „schimbarea atitudinilor și a comportamentelor” sau „creșterea conștientizării față de discriminarea bazată pe vârstă și sexualitate a bătrânilor, incluzând LGBTI”. Curios, pe siteul proiectului nu am găsit niciun exemplu de bătrân român LGBTI care să se confrunte cu probleme. De ce oare?” a scris acesta, despre campaniile publicitare.