Un turist care a mers la un restaurant din Aeroportul Otopeni a avut parte de o surpriză pe care nu o va uita prea curând. În timp ce spera că se va putea bucura de o porție zdravănă de sarmale, pline de gust și savoare, a avut loc un incident care i-a schimbat pe loc starea de bine.
Din ce în ce mai mulți turiști străini ajung să își dea cu părerea despre restaurantele care sunt amplasate strategic în Aeroportul Otopeni. Prețurile și produsele de acolo i-au făcut pe cei care trec pragul localului să își schimbe categoric părerea despre România.
Recent, un turist străin venit în România să se bucure de tradițiile locale și de cele mai bune preparate culinare tradiționale a avut parte de un șoc în momentul în care a mers să își comande o porție de 4 sarmale din Aeroportul Otopeni. Acesta era conștient de faptul că mâncarea din aeroporturi este mai scumpă decât cea din alte restaurante, dar nu s-a așteptat niciodată la o asemenea notă de plată.
Povestea turistului a ieșit la iveală în momentul în care a postat un review pe pagina oficială a restaurantului. Păgubitul susține că și-a dorit să se bucure pentru ultima dată de o porție de sarmale bine făcute, așa că a mers la restaurantul din aeroport. După ce a plasat comanda, a primit 4 sarmale mici, fără gust și foarte arse, urmând să fie nevoit să achite o notă de plată în valoare de 46 de lei. Turistul a ținut să menționeze că i se pare de-a dreptul scandalos și că a mâncat sarmale mult mai bune în piață la Obor.
„OK, sunt prețuri de aeroport, dar să plătești 46 de lei pentru 4 sarmale care nu fac cât două, arse și cu un gust incert, mi se pare pur și simplu nesimțire! Și la piață la Obor am mâncat mai bine!!!”, a fost comentariul pe care l-a lăsat un turist străin.