Un taximetrist din Berceni a avut parte de o situație așa cum numai în filme poți vedea. Pe aplicație, un client l-a chemat la o destinație anume, însă nu pentru o cursă, ci pentru a-i cumpăra o shaorma.
Fix atunci când crezi că le-ai văzut pe toate, mai apare câte o situație care îți schimbă părerile. Un taximetrist a avut parte de o adevărată aventură, atunci când un client, pe aplicație, i-a cerut o shaorma și nu, nu este banc!
Concret, omul avea chef de o șaorma, așa că i-a cerut taximetristului să i-o aducă, ba chiar a și specificat de unde: de la celebra șaormerie Dristor. A transmis că va plăti și cursa, și șhaorma, ba chiar va face și cinste! Fără să stea pe gânduri, taximetristul i-a oferit „clientului” său un răspuns genial.
„Nu ții post?” i-a replicat acesta, iar mai apoi a postat conversația cu clientul, pe un grup de Facebook al celor din cartierul Berceni. Imediat, postarea a devenit virală, căci a fost distribuită de sute de internauți.
Odată cu apariţia companiilor de ridesharing, care oferă condiţii de transport mult mai de calitate decât majoritatea companiilor de taxi din țară, unii taximetrişti s-au văzut nevoiţi să inventeze tot felul de trucuri pentru a „câștiga” mai mulți bani.
Un taximetrist i-a dat clientului, aflat în Constanța, din greşeală sau poate cu bună ştiinţă, în loc să ofere unui client bonul cu contravaloarea adevărată a cursei, adica 17 lei, i-a dat un bon cu valoarea de 3 lei, scrie Replica Online.
Aflat în interes de serviciu, a avut nevoie urgență să ajungă în capătul celălalt al oraşului aşa că a apelat la serviciile taximetriştilor. Dacă la dus nu a fost nici o problemă şi taximetristul i-a dat bonul fiscal cu valoarea exactă a cursei, adică 17 lei, cel de-al doilea şofer, a dat un bon cu suma de doar 3 lei, distanţa parcursă fiind de doar 1 km, cu toate că i se spusese explicit că bonul este folosit la decontat.