Noi supermarketuri pe piața de la noi! Unde s-au deschis magazinele cu reduceri de 60%: „Jos cu prețurile”

Publicat: 12/06/2024 | 14:02
Noi magazine apar pe piața din România / Foto: Gazetaph.ro

Românii au parte de o nouă surpriză! Au apărut pe piața de la noi câteva magazine cu prețuri bombă. După supermarketul fără cash vine hipermarketul care oferă o gamă largă de produse la costuri de chilipir. Este un proiect desfășurat de Auchan, unul dintre marile magazine frecventate de clienți. Unde s-au deschis centrele comerciale? Mulți îți vor ticsi sacoșele de cumpărături!

Românii își pot face de acum înainte gaură în buget, după ce vor vedea prețurile de la noile magazine deținute de Auchan. După ce a apărut supermarketul fără cash, iată că pe piața de la noi apare o nouă surpriză: hipermarketul cu zeci de mii de produse, la costuri accesibile. 60% dintre articole vor fi alimentare, 40% nu, după cum anunță compania.

Ei bine, aceste noi magazine vor purta numele de ATAC Hiper Discount și se vor regăsi în Timișoara și Ploiești. Primul magazin de acest tip a fost inaugurat în Brașov, în urmă cu câteva luni. Noi centre comerciale au și un slogan care „lovește” direct la portofelul clientului: „Jos cu prețurile”. Asta înseamnă că oamenii se pot delecta cu o gamă largă de articole, fie ele alimentare sau nu, și pot prinde oferte așa cum rar întâlnești în unele magazine.

”Începând cu 6 iunie, magazinele Auchan Discount Calea Şagului din Timişoara şi Auchan Discount Ploieşti au devenit ATAC Hiper Discount by Auchan, formatul cu cele mai mici preţuri al reţelei ajungând astfel la 3 unităţi, după ce primul hipermarket ATAC a fost deschis la Braşov în aprilie. Sub sloganul „Jos cu preţurile!”, magazinele ATAC propun preţuri mici la scară generalizată, precum şi un sistem de preţuri cu reducere în cascadă, pentru cantităţi mai mari, datorită optimizărilor de game şi reducerii cheltuielilor de operare”, anunţă compania, potrivit România TV.

CITEȘTE ȘI: MEGA IMAGE RENUNȚĂ LA UNUL DINTRE CELE MAI POPULARE BRANDURI PROPRII. ERA PE PIAȚĂ DIN 2015

Care este explicația prețurilor accesibile

Prețurile sunt accesibile, după cum anunță reprezentanții companiei, însă mulți clienți se întreabă de ce. Iată că a venit și explicația: „Preţurile sunt reduse ca urmare a unor investiţii anterioare ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spaţiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum şi reducerea costurilor de transport şi a investiţiilor în decor şi publicitate.

Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează şi manipulează produsele la palet şi bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esenţiale, reduce consumabilele, ambalajele şi spaţiile de depozitare şi negociază achiziţia de cantităţi mari pentru preţuri mai bune”. 

CITEȘTE ȘI: PREȚUL URIAȘ CU CARE A AJUNS SĂ SE VÂNDĂ O PUNGĂ CU DETERGENT ARIEL. ROMÂNII FAC HAZ DE NECAZ: „ÎL LUĂM ÎN RATE”

Compania Auchan România a dat lovitura pe piața de la noi:

  • peste 430 de magazine, dintre care 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go.
  • 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan. Majoritatea sunt poziționate în staţiile Petrom.
  • Există, de altfel, și magazinul online auchan.ro.