Motivul halucinant pentru care un tânăr nu a fost lăsat să-și facă cumpăruturile într-un magazin Lidl din Cluj Napoca! De ce nu a fost lăsat să intre în magazin? Clientul acuză că a fost victima rasismului.
Într-o plângere adresată Primăriei Cluj, un client al magazinului Lidl din cartierul Bună Ziua exprimă indignarea față de conduita nepotrivită a agentului de pază de la supermarket. Conform reclamantului, agentul ar fi restricționat accesul unor persoane în magazin pe criterii de rasă.
Citește și: ADIO, PROFI! SUPERMARKETURILE NU VOR MAI EXISTA LA NOI ÎN ŢARĂ
Mai mult decât atât, chiar și după ce i s-a atras atenția că acest lucru nu este acceptabil, agentul ar fi replicat că clientul poate să sune la Poliție, fiind convins că nu va avea nicio consecință.
Cu toate acestea, indignat de cele văzute, bărbatul a decis să sesizeze autoritățile locale în speranța că astfel de situații nu vor mai avea loc în viitor.
„Agentul de pază de la magazinul Lidl Bună Ziua interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului, bazat strict pe criterii de rasă. L-am somat să lase persoana respectivă să intre și mi-a răspuns că nici vorbă și că să chem Poliția.
Era foarte sigur dânsul că nu o să pățească absolut nimic. Și fix nimic nu o să pățească, nici dânsul, nici conducerea magazinului, care este responsabilă.
Și asta din cauza normalizării rasismului la nivelul autorităților locale, care în loc să ia atitudine și să sancționeze nerespectarea legii și discriminarea conform legilor în vigoare, legea 167/2020, face exact contrariul. Ia atitudine și sancționează persoanele cele mai vulnerabile și lipsite de apărare. Rușine să vă fie!”, se precizează în sesizarea făcută de bărbat pentru Primăria Cluj, duminică, 24 martie 2024.