Motivele care au împins-o pe Loredana Groza să pozeze în Playboy! Vedeta a spus-o clar și răspicat: „Să nu se lase copleșite”
În luna noiembrie a anului 2000, românii stăteau la coadă pentru a cumpăra revista Playboy, pe a cărei copertă trona Loredana Groza. La vremea respectivă, artista a fost judecată pentru apariția sa în paginile revistei pentru adulți, iar acum a dezvăluit motivele pentru care a acceptat pictorialul.
Pentru a renunțat la haine și a poza pentru celebra revistă pentru bărbați, Loredana Groza a primit 13.000 de euro, cea mai mare sumă primită de o vedetă din România până la Andreea Antonescu. Însă nu banii au convins-o să accepte pictorialul. Acum, vedeta a vorbit deschis despre acest subiect și a dezvăluit care a fost motivul pentru care a spus „Da”.
Motivele care au făcut-o pe Loredana Groza să pozez în Playboy
Pentru prima oară, românii au văzut-o pe Loredana Groza într-o ipostază provocatoare la începutul anilor ’90, atunci când și-a arătat sânii în filmul „A doua cădere a Constantinopolului”. Însă, ani mai târziu, cântăreața a surprins, din nou, atunci când a apărut fără haine în revista Playboy.
Recent, în cadrul unui podcast, vedea a vorbit despre pictorialul incendiar și a dezvăluit motivul care a împins-o să accepta această provocare. Se pare că Loredana Groza și-a dorit să apară în Playboy pentru a demonta unul dintre miturile împământenit la acea vreme în societatea românească.
Mai exact, atunci Loredana Groza trecuse de vârsta de 30 de ani și devenise mămică, fapt ce o făcea în ochii multora nepotrivită pentru un astfel de pictorial. Așadar, cântăreața spune că a acceptat propunerea pentru a demonstra că o femeie își poate exprima senzualitatea, chiar dacă a devenit mamă.
„Da, a fost greu. Doar că ceea ce m-a convins a fost faptul că tocmai ce născusem, atunci s-a întâmplat să accept. Începusem să observ în societatea din România că dacă ai născut, dacă ai trecut de 30 de ani, gata, ești bătrână.
Am spus: «Uite, e un mod de a spune o opinie despre asta și de a le ajuta pe alte femei care sunt ca mine să nu se lase copleșite de această idee». A fost o chestie artistică, nu a fost nimic vulgar, în Santorini. 250.000 de copii vândute. Pentru o revistă în România este o cifră mare”, a declarat Loredana Groza, în cadrul podcast-ului realizat de Mihai Morar.