În urmă cu doar câteva zile, oamenii au început să aibă reacții care mai de care mai virulente vizavi de povestea Veronicăi și a lui Viorel Stegaru, cei doi soți din Vaslui care au devenit vedete peste noapte, la Acces Direct. Prin intermediul unui mesaj postat pe contul ei de Facebook, Mirela Vaida a recunoscut că, într-adevăr, copiii nu au ce învăța din așa ceva, dar atâta timp cât audiența este ridicată, „datoria” ei și a echipei din care face parte este aceea de a oferi publicului ceea ce cere.
Mirela Vaida a lansat un atac dur asupra celor care critică emisiunea Acces Direct și mai ales povestea Vulpiței și a lui Viorel. În mediul online, oamenii au început să arunce critici cu privire la Antena 1, spunând că se profită din plin de cei doi soți din Vaslui, pe care echipa emisiunii Acces Direct i-a făcut vedete, peste noapte.
De asemenea, prezentatoarea emisiunii Acces Direct a vorbit și despre persoanele care se află în trending pe Youtube, sugerând că formatul emisiunii pe care o prezintă nu este nicidecum un exemplu pentru oameni, ci doar o poveste pe care o pune în lumină, cu ajutorul echipei sale. De asemenea, Mirela Vaida nu a ratat ocazia de a lăuda faptul că Antena 1 a fost lider de audiență prin prezentarea, timp de 3 săptămâni, a poveștii celor doi soți din Vaslui.
„Cum ar zice un vecin: “Pai, ce-am facut, ma, nene, ma…Iar ne-am uitat?? ” ? Iar am fost lideri de audienta? E de-a “rasu’-plansu’”! E clar ca ne asteapta inca o saptamana cu “Vulpita”! Este incredibil cat de mediatizata si de hulita, dar si de urmarita, este aceasta emisiune cu cele 2 personaje: Veronica, zisa Vulpita, si Viorel! Totul a pornit de la o alarma falsa: un presupus viol dovedit a fi un “amantlac in serie” . Telenovela a inceput! Restul a venit de la sine! Nu am inteles nici pana azi de ce aceste personaje au electrizat publicul, de ce au devenit un “caz national”, comentat de toata lumea! E clar ca, daca de mai bine de o luna, peste 2 milioane de telespectatori, uneori chiar 3 milioane ??, privesc cu sufletul la gura aceasta poveste, ea va continua! Eu nu pot decat sa le multumesc telespectatorilor ca au inteles ca povestea trebuie privita in ansamblul ei. Este povestea reala de viata a unui cuplu din cel mai sarac judet al UE, fara educatie si fara loc ce munca, asistat social, dar care se confrunta cu probleme de familie, des intalnite si la case mai mari! NU am prezentat si NU prezentam acest subiect ca pe un exemplu de urmat! Sub nicio forma!! Ci ca pe o realitate des intalnita, produs al societatii romanesti sau, mai degraba, “victima” a ei!
Da, copiii NU AU CE INVATA de aici! Decat ce sa faca pentru A NU ajunge in aceasta situatie! Dar copiii nu au ce invata in general, de la tv! Altfel ar trebui sa nu se mai difuzeze stirile de la ora 5, ar trebui sa dispara toate canalele de stiri care vorbesc despre cazul Dinca, despre infractori, pedofili, prostitutie, trafic de persoane, coruptie, luare de mita!! Educatia se face in familie si la scoala! Eu prezint acest caz si evolutia lui zilnica, intr-un show tv, pe un post de televiziune comercial, care se autofinanteaza, pentru ca telespectatorii TIN IN VIATA, in numar atat de mare, aceasta poveste!! De altfel, emisiunea Acces Direct s-a ocupat si se va ocupa mereu de cei mai defavorizati de soarta, de tarele societatii, incercand sa indrepe si sa ajute, acolo unde ii sta in putere! Eu, ca prezentator de emisiuni zilnice, si noi, ca echipa, nu putem fi decat bucurosi ca publicul, cel care are de ales intre Antena 1 si alte posturi tv, sau intre a se uita si a NU se mai uita la acest subiect, ne alege , zilnic, in numar atat de mare!!! Fara ipocrizie, acesta este scopul oricarei emisiuni tv: interesul publicului!! Atata timp cat un produs are cautare, el nu se va opri!!! E lege universala! Si sa lasam falsa pudoare!
M-am uitat acum pe youtube. Stiti cine e in trending azi? Copilul de Aur, Culita Sterp, Florin Salam si Carmen de la Salciua… Deci… Asta ziceam si eu! Tre’ sa plec la munca! Ne vedem la 5! Zi minunata!!! P.S. In urma cu 2 ani incepeam, plina de entuziasm, emisiunea “Totul pentru dragoste”, cu psihilogi invitati permanent, cu invitati unul si unul: de la medici de renume ce salveaza sute de vieti de copii, femei si mame supereroine care au luptat pentru copiii lor si i-au adus pe marile podiumuri ale lumii, fie in sport, fie in stiinte, pana la mari artisti de opera, actori consacrati si mari sportivi ai tarii! Stiti cum a sfarsit emisiunea? Dupa 3 luni a fost scoasa rusinos de pe post din cauza minimului istoric de audienta inregistrat! Nu s-a uitat nimeni! Am ramas fara locuri de munca vreo 50 de oameni! Asta este adevarul trist!! Prea trist…” a scris Mirela Vaida, pe contul ei de Facebook.