Mirela Vaida a făcut anunțul! Prezentatoarea TV, din nou mămică?
Mirela Vaida a făcut anunțul! Prezentatoarea TV, din nou mămică? Vedeta a făcut mărturisiri despre o nouă sarcină.
Mirela Vaida se poate considera o femeie împlinită. Vedeta are o carieră de succes, o familie minunată, trei copii care îi aduc bucurii în fiecare zi și un soț care o iubește și o sprijină necondiționat. În ciuda faptului că, de multe ori, a mărturisit că viața cu trei copii este destul de dificilă, Mirela Vaida a făcut o dezvăluire uluitoare.
Prezentatoarea TV nu ar spune ”Nu” unui alt copil. Mai ales că soțul vedetei își mai dorește să aibă o fetiță. Așa că, cine știe, poate cât de curând visul lor se va împlini. (CITEȘTE ȘI: MIRELA VAIDA A RĂBUFNIT, ÎN DIRECT, DUPĂ CE VULPIȚA A ANUNȚAT CĂ ESTE ÎNSĂRCINATĂ. CE A SCOS-O DIN SĂRITE PE PREZENTATOAREA TV)
”Vrea soţul meu încă o fetiţă. Şi eu mi-aş dori…să închidem treaba, să fie două fete şi doi băieţi. Eu nu pot să programez, programează Dumnezeu, eu spun ce îmi doresc, doar că…nu am probleme. Mulţumesc lui Dumnezeu, corpul meu am dus aşa de bine sarcinile, am născut natural, nu îmi este teamă de nimic, am alăptat copiii, mă ocup de ei…iarăşi va însemna o perioadă în care ies din muncă.
Te dezechilibreaă un pic, dar merită. Dacă Dumnezeu va da, pe curând că aş mai face încă un copil, Pragul e la doi copii. Dacă ai trecut de doi copii, restul sunt bonus de la viaţă. Nu-i mai simţi”, a mărturisit Mirela Vaida pentru Ok! Magazine.
Mirela Vaida, atac dur asupra celor care critică emisiunea ”Acces Direct”
Mirela Vaida a lansat un atac dur asupra celor care critică emisiunea ”Acces Direct” și mai ales povestea Vulpiței și a lui Viorel. În mediul online, oamenii au început să arunce critici cu privire la Antena 1, spunând că se profită din plin de cei doi soți din Vaslui, pe care echipa emisiunii Acces Direct i-a făcut vedete, peste noapte. (VEZI ȘI: FLICK, POEZIE HAIOASĂ PENTRU MIRELA VAIDA: ”O CASĂ DE TOATĂ FIȚA… PENTRU CĂ AI DIFUZAT VULPIȚA”)
„Cum ar zice un vecin: “Pai, ce-am facut, ma, nene, ma…Iar ne-am uitat?? ” ? Iar am fost lideri de audienta? E de-a “rasu’-plansu’”! E clar ca ne asteapta inca o saptamana cu “Vulpita”! Este incredibil cat de mediatizata si de hulita, dar si de urmarita, este aceasta emisiune cu cele 2 personaje: Veronica, zisa Vulpita, si Viorel! Totul a pornit de la o alarma falsa: un presupus viol dovedit a fi un “amantlac in serie” . Telenovela a inceput! Restul a venit de la sine! Nu am inteles nici pana azi de ce aceste personaje au electrizat publicul, de ce au devenit un “caz national”, comentat de toata lumea! E clar ca, daca de mai bine de o luna, peste 2 milioane de telespectatori, uneori chiar 3 milioane ??, privesc cu sufletul la gura aceasta poveste, ea va continua! Eu nu pot decat sa le multumesc telespectatorilor ca au inteles ca povestea trebuie privita in ansamblul ei. Este povestea reala de viata a unui cuplu din cel mai sarac judet al UE, fara educatie si fara loc ce munca, asistat social, dar care se confrunta cu probleme de familie, des intalnite si la case mai mari! NU am prezentat si NU prezentam acest subiect ca pe un exemplu de urmat! Sub nicio forma!! Ci ca pe o realitate des intalnita, produs al societatii romanesti sau, mai degraba, “victima” a ei!
Da, copiii NU AU CE INVATA de aici! Decat ce sa faca pentru A NU ajunge in aceasta situatie! Dar copiii nu au ce invata in general, de la tv! Altfel ar trebui sa nu se mai difuzeze stirile de la ora 5, ar trebui sa dispara toate canalele de stiri care vorbesc despre cazul Dinca, despre infractori, pedofili, prostitutie, trafic de persoane, coruptie, luare de mita!! Educatia se face in familie si la scoala! Eu prezint acest caz si evolutia lui zilnica, intr-un show tv, pe un post de televiziune comercial, care se autofinanteaza, pentru ca telespectatorii TIN IN VIATA, in numar atat de mare, aceasta poveste!! De altfel, emisiunea Acces Direct s-a ocupat si se va ocupa mereu de cei mai defavorizati de soarta, de tarele societatii, incercand sa indrepe si sa ajute, acolo unde ii sta in putere! Eu, ca prezentator de emisiuni zilnice, si noi, ca echipa, nu putem fi decat bucurosi ca publicul, cel care are de ales intre Antena 1 si alte posturi tv, sau intre a se uita si a NU se mai uita la acest subiect, ne alege , zilnic, in numar atat de mare!!! Fara ipocrizie, acesta este scopul oricarei emisiuni tv: interesul publicului!! Atata timp cat un produs are cautare, el nu se va opri!!! E lege universala! Si sa lasam falsa pudoare!