„Mirela de la marketing”, eroina din „Groapa”
CURAJOASA. Tanara nu s-a dat la o parte nicio clipa din fata huliganilor, desi exista riscul de a fi ranita de acestia In timp ce stewarzii tremurau de frica si se ascundeau, iar jucatorii alergau spre vestiare, o tanara incerca din rasputeri sa ii opreasca pe ultrasii „cainilor” sa invadeze terenul de joc. O stiu toti din club: „E Mirela de la marketing.” Andrei Trifan Minutul 88 al partidei dintre Dinamo si Slovan a declansat nebunia in „Groapa”. Isterizati de faptul ca elevii lui Bonetti erau condusi cu 2-0 de cehi, suporterii „alb-rosilor” s-au transformat in huligani. Maniosi, ei au inceput sa distruga tot. Scaune si cosuri de gunoi au inceput sa zboare spre gazon. N-a fost de ajuns. Gardurile despartitoare au cedat si ele apoi sub forta sutelor de fani. Cei cativa stewarzi, care ar fi trebuit sa asigure ordinea, s-au ingrozit in clipa in care s-au vazut fata in fata cu haita orbita de furie si s-au ascuns din calea ei. Fotbalistii si arbitrii au rupt-o si ei la fuga spre vestiare. In aceasta atmosfera de teroare, pana la sosirea jandarmilor, o persoana a ramas pe loc si s-a opus navalirii ultrasilor. O femeie. Cu o vesta de fotoreporter pe ea, Mirela, o tanara angajata la departamentul de marketing al „cainilor”, a demonstrat un curaj nebun si a sarit sa disperseze gloata patrunsa pe gazon. Si-a dat seama de gravitatea faptelor si a vrut sa salveze situatia, punandu-se in calea nebunilor care invadasera pista de atletism „Am fost inconstienta, poate, dar am facut asta pentru club”, s-a confesat ea unor prieteni. A fost o lectie pentru stewarzii care s-au transformat in papusi gonflabile, dar si pentru descreieratii care strigau „Dinamo suntem noi!”.