Supranumită ”Regina selfie-urilor din lumea bună”, Maya Marcu – sexy-patroneasa MedLife – atrage atenția de fiecare dată când iese pe stradă. Celebră nu numai pentru frumusețea ei bine pusă în valoare, ci și pentru bunul gust de care dă dovadă atunci când alege ținutele vestimentare sau accesoriile de lux, soția lui Mihail Marcu, președintele MedLife, este o adevărată ”furtună” la nivel vizual, în sensul cel mai bun al cuvântului. CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, a întâlnit-o pe Maya Marcu la ieșirea dintr-o benzinărie din Capitală, acolo unde a făcut unele cumpărături, iar apoi s-a urcat la volanul unui bolid de lux de toată frumusețea. Directorul de marketing MedLife are un nou Lamborghini Urus, valoarea bijuteriei pe patru roți fiind de aproximativ 350.000 de euro. (CITEȘTE ȘI: LA NUMAI 22 DE ANI, ÎNVÂRTE O MEGA-AFACERE & CONDUCE O MAȘINĂ DE 200.000 €!)
Pentru Maya Marcu, succesul în afaceri a venit ”la pachet” cu încrederea în sine și prezența imbatabilă la nivel fizic. Fie că este vorba despre o ieșire ”business”, fie că merge la sală sau la shopping, apariția Mayei Marcu este reconfortantă și apreciată la justa valoare. Cei care o întâlnesc pe stradă întorc capetele după ea, iar femeia de afaceri este conștientă de impactul senzațional pe care îl are asupra bărbaților din jurul său. Se îmbracă de nota 10 și, suplimentar, este milionară în euro. (VEZI ȘI: CEA MAI NOUĂ MILIONARĂ DIN SHOWBIZ ASCUNDE 100.000 € ÎN DRESSING! IMAGINI ÎN PREMIERĂ)
Maya Marcu nu este numai o femeie de afaceri cu experiență și conturi bine alimentate, ci și o șoferiță îndrăgostită, realmente, de bolizii pe patru roți. În luna aprilie a anului trecut, sexy-patroneasa MedLife cobora, impetuoasă, de la volanului unui Bentley Bentayga, o altă bijuterie de un sfert de milion de euro. A fost o apariție de-a dreptul triumfătoare – Maya Marcu fiind ”accesorizată” corespunzător și la nivelul bijuteriilor, telefonului și vestimentației, iar CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, a fost, din nou pe fază.
În luna ianuarie a acestui an, Maya Marcu a mai oferit o surpriză de proporții. A schimbat Bentley-ul Bentayga cu un superb Lamborghini Urus alb care costă nu mai puțin de 350.000 de euro.
Ei bine, frumoasa Maya Marcu nu se dezminte. Se apropie sfârșitul de an, iar rafinata femeie de afaceri mai dă o lovitură la nivel de imagine în lumea bună, acolo unde luxul (vacanțe scumpe, party-uri stropite cu șampanii Armand de Brignac, garderobe de top etc) se simte ca la el ”acasă”. A apărut pe străzile Capitalei la volanului unui… nou Lamborghini Urus, de culoare neagră, apoi a profitat de scurta oprire la benzinărie și a făcut câteva cumpărături. Și de această dată, Maya Marcu a ”lovit” la capitolul imagine – iar filmarea realizată de CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, este elocventă -, preferând o ținută casual, de culoare neagră, și purtând o pereche de ochelari cu lentile-oglindă.
Așa cum era de așteptat, ”băiatul de la benzinărie” s-a dovedit a fi angajatul perfect în fața unui asemenea client și a ajutat-o pe sexy-patroneasa MedLife să ducă respectivele cumpărături la mașină. Pletele blonde ale Mayei au fluturat în vânt înainte de a se așeza la volanul noii achiziții pe patru roți, iar acest nou Lamborghini Urus de 350.000 de euro confirmă, încă o dată, că femeia de afaceri are gusturi rafinate indiferent de domeniul adus în discuție. (NU RATA: MULTIMILIONARUL IRAKIAN MERGE PRIN BUCUREȘTI ”SUB ACOPERIRE”)
De altfel, Maya Marcu are grijă să fie un model – e drept, destul de greu de imitat, având în vedere… costurile -, indiferent de ceea ce-și propune într-o anumită zi. Atunci când nu se află la job și participă la un eveniment monden, se află, bineînțeles, în centrul atenției. Însă și atunci când este vorba despre o ședință la sala de fitness o descoperim pe femeia de afaceri la fel de bine pregătită pentru a da de înțeles că se află în formă maximă, la toate capitolele.
De pildă, în timp ce mergea la sală, Maya Marcu a purtat un ceas Girard Perregaux Vintage, de 11.000 de euro, o brăţară Hermes de 590 de euro și o bluză de trening Cavalli de 800 de euro. În picioare a purtat tenişi Louis Vuitton Sneaker Run Away de 580 de euro. Portofelul era Louis Vuitton, de 980 de euro, iar telefonul un IPhone 6S Gold de 670 de euro. (CITEȘTE ȘI: POVESTEA MINERULUI CARE A AJUNS SĂ DEȚINĂ CEA MAI MARE PEPINIERĂ DIN OLTENIA)
Este soția preşedintelui MedLife, Mihail Marcu, însă – totodată – și directoarea de marketing a celebrei companii care oferă servicii medicale. Inițial, MedLife s-a dezvoltat ponind ca afacere de familie. Compania a fost fondată de Mihaela Cristescu și, ulterior, la creşterea afacerii au contribuit şi fiii acesteia, Mihail şi Nicolae. Mihail Marcu este preşedintele Consiliului de Administraţie al MedLife şi trebuie menționat că a fost inclus în „Top 100 cei mai admiraţi CEO din România”, realizat de Business Magazin. (VEZI ȘI AICI: FIICA UNUI CELEBRU MILIONAR DIN ROMÂNIA, IMPLICATĂ ÎNTR-UN ACCIDENT TERIBIL!)
Cifrele de la MedLife sunt impresionante. Nimeni nu contestă că Maya Marcu – director de marketing al companiei – a contribuit decisiv la succesul business-ului, combinând flerul în afaceri cu eleganţa şi imaginea impecabilă. Anul trecut, spre exemplu, furnizorul de servicii medicale a raportat – este vorba despre primele nouă luni ale anului -, afaceri la nivel de grup de 579,3 milioane lei, ceea ce înseamnă o creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, plus un profit mai mare cu 33,6%, de 12,7 milioane lei. (NU RATA: CINE ESTE MILIARDARUL CARE VREA SĂ CUMPERE PRO TV)
Mihaela Marcu Cristescu a fost un medic pediatru renumit și a fondat MedLife în 1996. Schimbarea radicală s-a petrecut după ce aceasta a renunţat la policlinica de stat în care lucra. „Mama MedLife”, așa cum i se spune, a reușit să ducă business-ul pornit de la zero la o cifră de afaceri care a depăşit… 100 de milioane de euro. Deși este o femeie în vârstă, Mihaela Marcu Cristescu se implică, activ, în afacerea MedLife, fiind ajutată de cei doi fii, Mihail şi Nicolae. Mediul privat a oferit oportunități nebănuite, iar afacerea MedLife s-a aflat, tot timpul, pe un trend ascendent. (CITEȘTE ȘI: IOAN NECULAIE, “AROGANȚĂ” PE AUTOSTRADĂ)
Debutul în afaceri a însemnat un singur cabinet de pediatrie, plus un secretariat și două cabinete care erau doar mobilare. Nici medici suficienți nu existau în organigramă, însă fondatoarea companiei era privită cu încredere deplină. Această încredere este transmisă și azi, fotografiile cu Mihaela Cristescu fiind expuse inclusiv la recepţia spitalului, iar angajații recunosc, fără rezerve, că sunt mândri de… „Mama MedLife”. (VEZI ȘI AICI: VĂDUVA MULTIMILIARDARULUI ROMÂN SCOATE LA VÂNZARE MAȘINILE DE COLECȚIE ALE MAGNATULUI!)
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected] sau pe Whatsapp la 0741 CANCAN (226.226)