Vârstnicii sunt persoanele predispuse, conform statisticilor întocmite de Organizația Mondială a Sănătății, la infecție cu noul coronavirus, chiar dacă există și cazuri ale unor persoane mult mai tinere care au decedat. Până acum, victima cu vârsta cea mai redusă a fost un bărbat din China, acesta având 36 de ani. În această plină criză a coronavirusului, autoritățile sunt obligate să ia măsuri drastice pentru a încerca să stopeze sau să întârzie infecțiile cu noul coronavirus, iar românii sunt sfătuiți, insistent, să nu se deplaseze decât dacă este absolut necesar.
Compania RDS&RCS a luat o decizie care îi va afecta pe mii de români în vârstă. Reprezentanții companiei încurajează oamenii să plătească facturile la cablu, internet sau telefonie mobilă numai online, însă aceasta este o sabie cu două tăișuri. Și asta pentru că bătrânii României, din păcate, nu sunt ”conectați” decât într-o mică măsură la noua tehnologie, astfel că vor prefera să riște și să meargă la ghișee pentru a plăti facturile. Bătrânii nu au încredere, în multe cazuri, în plata online, evitând să facă plăți cu cardul și considerând că este mult mai sigur să plătească doar ”cash”.
Or asta implică, evident, risc major de îmbolnăvire, în condițiile în care persoanele respective vor intra în contact cu alte persoane, iar de aici s-ar putea declanșa un adevărat ”lanț” nedorit al problemelor medicale.
Aflat în portofoliul grupului Discovery, postul HGTV va fi disponibil abonaților Digi din România începând cu acest an. Noua televiziune HGTV își va axa conținutul pe mai multe zone, spun reprezentanții Discovery, potrivit paginademedia.ro:
– vânzare și cumpărare de case,
– renovarea locuințelor,
– renovarea și apoi punerea în vânzare,
– construcția de case noi, prin emisiuni dedicate, cum ar fi Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS. ”Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare. Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a mai spus Serghei Bulgac, potrivit sursei citate mai sus.