Metroul in Drumul Taberei a ramas doar pe hartie
LOCATIE. Aici ar trebui construita prima statie de metrou din Drumul Taberei, care se va numi Raul Doamnei Reprezentantii Metrorex spun ca lucrarile pentru tronsonul Universitate-Drumul Taberei nu pot fi incepute din lipsa de fonduri. Daniela Catrina Bucurestenii care locuiesc in Drumul Taberei asteapta de doi ani ca linia de metrou sa se extinda si in cartierul lor. Astfel, prin introducerea acestui mijloc de transport subteran circulatia rutiera infernala din zona s-ar putea rezolva. „Pana in acest moment am demarat procedurile de licitatie pentru asigurarea consultantei si pentru lucrarile acestui proiect, dar asteptam alocarea fondurilor necesare de la bugetul de stat”, ne-a declarat Cristian Nicola, seful biroului de presa al Metrorex. Lucrarile pentru tronsonul Drumul Taberei-Universitate ar fi trebuit demarate inca de acum doi ani, iar cheltuielile erau estimate la 318 milioane de euro. Fostul director general al Metrorex, Gabriel Mocanu, afirma atunci ca in 2013 vor fi gata. Cu toate acestea, lipsa banilor a dus la intepenirea proiectului si, implicit, la depasirea termenului stabilit ulterior. Tronsonul de metrou multasteptat va avea o lungime de 9,05 kilometri si se va intinde de-a lungul a 14 statii, iar prima care ar trebui inaugurata, la o data pe care nu o cunoaste nimeni, insa, se va numi Raul Doamnei. De aici va pleca metroul cu destinatia Eroilor si va trece prin statiile Brancusi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militara si Eroilor. Dupa finalizarea acestui tronson, ar trebui sa inceapa lucrarile si la celelalte statii care fac legatura cu Universitatea, respectiv Hasdeu si Cismigiu, dar si cu zona periferica din Drumul Taberei, si mai exact statiile Prelungirea Ghencea si Ghencea. Tronson. Proiectul prevede ca noua linie de metrou sa aiba, in final, 14 statii