Metoda ingenioasă prin care Lidl România își va îngropa concurența. Ce pune la cale retailerul german

Publicat: 26/12/2023 | 13:15
Noi reguli pentru clienții Lidl ori Kaufland/ Sursa foto: Pexels

Lidl este unul dintre cei mai jucători de pe piața comerțului alimentar din România. Lanțul de supermarketuri face parte din grup german Schwarz, alături de Kaufland. Acum, retailerul german a găsit o metodă ingenioasă pentru a-și „îngropa” concurența. Ce plan a pus la cale?

Citește și: ROMÂNII NĂVĂLESC LA LIDL PENTRU PRODUSUL DE 3 LEI VÂNDUT ÎNAINTE DE CRĂCIUN. CE PROGRAM AU SUPERMARKETURILE RETAILERULUI GERMAN

Lidl România are un plan prin care dorește să se ridice mult peste competitorii săi de pe piață. Potrivit unui raport de sustenabilitate întocmit în perioada 1 martie 2022 – 28 februarie 2023, peste 35% din magazinele retailerului german au cel puțin un punct de încărcare mașini electrice. Acum, gigantul vrea să se extindă în acest sens, având un plan bine pus la punct.

Ce pune la cale Lidl România

Lidl, parte a grupului german Schwarz, este unul dintre cei mai mari jucători pe piața comerțului alimentar din România. Retailerul german a pus la cale un plan prin care să își îngroape concurența. Mai exact, gigantul vrea să atragă posesorii de autoturisme electrice prin extinderea capacităților pe care le are în acest sens.

În cele 346 de magazine Lidl există 300 de puncte de încărcare, cu 95 mai multe decât în anul trecut. Ei bine, acum lanțul de supermarketuri vrea să amplaseze stații de încărcare pentru mașinile electrice în fiecare nou magazin.

„Ne propunem ca la toate magazinele nou deschise să avem instalate o stație cu două puncte de încărcare a mașinilor electrice.”, a anunțat compania, potrivit Economica.net.

Lidl dispune și de trei camioane electrice în flota partenerilor pentru transport marfă. Fiind una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa, gigantul își desfășoară activitatea în 31 de țări. În prezent, retailerul german are peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice.

Kaufland urmărește același plan

Kaufland face parte din același grup german precum Lidl – Schwarz. Astfel că și el urmărește același plan. În perioada martie 2022 – februarie 2023, compania a investit peste 12,8 milioane de lei în stații de încărcare mașini electrice, incluzând noile instalații și întreținerea și repararea celor existente. Pe termen lung, Kaufland își propune ca toate magazinele să dispună de astfel de stații. Planul se întinde până în 2027.

Inițial, Kaufland a înființat prima rețea publică de încărcare a mașinilor electrice din țară, cu ajutorul unui parteneriat cu Renovatio. Ulterior, a continuat să se extindă prin forțe proprii, iar acum are amplasate 85 de astfel de stații în cele 167 de magazine existente pe ruta București – Chișinău.

Kaufland își desfășoară activitatea în 8 țări din Europa, având 1.500 de magazine.

Citește și: DE UNDE PROVIN PRODUSELE DELUXE, COMERCIALIZATE DE LIDL? ÎN CE ŢARĂ SE FAC, DE FAPT