Meseria pe care oricine și-o dorește. Iată cum își câștigă existența un japonez fără să facă nimic
Oricine își dorește să primească bani fără să facă nimic, iar acest lucru l-a făcut pe un japonez să dezvolte o afacere cu adevărat profitabilă într-un timp destul de scurt. Shoji Morimoto și-a descoperit vocația și este foarte fericit că poate obține venituri considerabile în fiecare lună.
După ce și-a dat seama că multe dintre meseriile la care visa nu i se potrivesc absolut deloc, Shoji a luat decizia de a-și înființa propria afacere, așa cum nimeni nu a mai făcut. Astfel, tânărul a descoperit cea mai bună modalitate de a face bani fără să muncească nicio secundă.
Cum câștigă zeci de dolari pe zi Shoji Morimoto fără să facă nimic
Shoji a înființat această afacere în momentul în care a început să simtă presiunea societății care mizează foarte mult pe meseria pe care fiecare persoană o are. Din acest motiv, a vrut să vadă ce se întâmplă dacă se angajează să nu facă nimic. Surprinzător, lucrurile au mers din ce în ce mai bine pentru bărbat, care are acum clienți pe bandă rulantă.
„Înainte să lansez acest serviciu de închirieri, mă uitam la oamenii de pe stradă și mă gândeam că sunt bine adaptați la societate, spre deosebire de mine. Dar acum cred că, chiar dacă arată normal la suprafață, ar putea avea o suferință sau un conflict. Cred că singurătatea e legată de motivul pentru care mă închiriază, dar acesta nu e singurul motiv, pentru că multe cereri le-am avut de la oameni aflați în relații interpersonale complicate”, a declarat Shoji într-un reportaj realizat de BBC.
CITEȘTE ȘI: CE MESERII NEAȘTEPTATE AU, DE FAPT, UNELE DINTRE VEDETELE DIN ROMÂNIA
O sesiune alături de Shoji îi face pe doritori să scoată din buzunar 10.000 de yeni, adică în jur de 85 de dolari. De asemenea, îi sunt acoperite toate cheltuielile, precum transportul, mâncarea și băutura. Tot ce trebuie să facă este să îi însoțească pe clienți în diferite locuri sau să le asculte problemele fără să spună prea multe. Japonezul susține că răspunde doar dacă este întrebat și nu se interesează de viața personală a clienților săi, decât dacă aceștia încep să dezbată subiectul.