Meghan Markle vrea să dea lovitura în afaceri! Ducesa de Sussex și-a lansat un brand nou, după ce a renunțat la îndatoririle regale

Publicat: 18/03/2024 | 14:50
Meghan Markle și Prințul Harry. Sursa: Shutterstock

Meghan Markle a lansat un nou brand de lifestyle, denumit după casa californiană a cuplului. Iată despre ce este vorba.

Meghan Markle și soțul ei, prințul Harry, au demisionat din funcția de membri seniori ai Familiei Regale în urmă cu patru ani, dar nu au încetat niciodată să lucreze, deoarece au fost ocupați cu emisiuni TV, podcast-uri și evenimente caritabile.

Joi, ducesa de Sussex a lansat un site web și o pagină de Instagram potrivită pentru o nouă afacere, numită American Riviera Orchard. Până în prezent, pagina de Instagram a mărcii afișează nouă fotografii care se aliniază pentru a arăta numele mărcii și un logo monogramă urmat de ,,Montecito”, orașul californian în care Markle locuiește de când s-a mutat în SUA.

Despre ce e vorba în afacerea lansată de prințesa de Sussex

Lansarea acestui brand, ale cărui detalii nu sunt cunoscute, nu a fost anunţată. Tot ceea ce se poate vedea pe site este un logo brodat şi, pentru contul de Instagram, un videoclip care arată pe cineva care pune flori într-o vază, sau pe Meghan într-o bucătărie.

Sigla noii afaceri a prințesei de Sussex. Sursa: Instagram

Nu este clar ce va presupune exact noua aventură a lui Markle, deși fanii au speculat că ar putea fi similar cu blogul pe care l-a condus înainte de a se căsători cu prințul Harry. Numit ,,The Tig”, site-ul original al lui Markle conținea rețete, sfaturi și eseuri personale de la actrița de atunci. Meghan Markle a închis site-ul în 2017, înainte de logodna ei cu Harry, iar echipa ei a depus o cerere de reînnoire a mărcii comerciale ,,The Tig” în 2019, pentru a împiedica oamenii să folosească numele și să o imite.

Citește și: MEGAN MARKLE, VACANȚĂ DE VIS ALĂTURI DE PRIETENELE EI. UNDE A ALES DUCESA DE SUSSEX SĂ CELEBREZE ULTIMELE ZILE DE IARNĂ

Ce au făcut prințul Harry și Meghan Markle după ce au renunțat la îndatoririle regale

Cuplul princiar a anunţat în 2020 că se retrage din familia regală şi se mută în California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat. Cu toate acestea, Harry şi Meghan nu au părăsit sfera mediatică. Ei au criticat în special familia regală într-un serial documentar de pe Netflix şi într-o autobiografie scrisă de prinţ.

De asemenea, cuplu s-a remarcat prin fundația Archewell. Aceasta a fost prima afacere pe care Harry și Meghan au lansat-o de când au anunțat că se retrag din îndatoririle regale la începutul anului 2020. Cei doi au explicat cum s-a născut ideea acestei fundații:

,,Înainte de SussexRoyal a venit ideea de „arche” – cuvântul grecesc care înseamnă „sursă de acțiune”. Ne-am conectat la acest concept pentru organizația caritabilă pe care speram să o construim într-o zi și a devenit inspirația pentru numele fiului nostru.”, a declarat prințul de Sussex conform unui interviu din trecut.

Citește și: ESTE OFICIAL! PRINȚUL HARRY ȘI MEGHAN MARKLE S-AU DESPĂRȚIT PROFESIONAL. ADEVĂRUL DIN SPATELE „DIVORȚULUI”

FOTO: Shutterstock