Vești proaste pentru clienții Mega Image! Retailerul renunță la unul dintre cele mai cunoscute branduri ale lanțului de magazine. Iată despre ce este vorba!
Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține lanțul Mega Image, a închis recent ultima unitate Gusturi Românești. Acest brand, lansat pe piață în 2015, a fost creat pentru a comercializa produse cu specific românesc, realizate după rețete tradiționale. Magazinul din Bd. Mihalache, care a fost și primul de acest tip al companiei, a fost ultimul care și-a închis porțile.
Ahold Delhaize renunță la magazinele sub brandul Gusturi Românești, pe care le-a dezvoltat din 2015, integrând produsele cu specific românesc în toate magazinele Mega Image.
Recent, compania a închis și ultima unitate Gusturi Românești, magazinul din Bd. Mihalache, conform unui anunț în Monitorul Oficial. Acesta a fost și primul magazin de acest tip din rețea.
„Fiecare magazin Mega Image are întregul portofoliu de produse Gusturi românești, iar planul strategic este să extindem și mai mult gama de produse. În prezent, clienții pot alege dintr-o selecție bogată de bunătăți inspirate din rețete locale, fabricate în România, de la lactate, brânzeturi, carne și specialități, fructe și legume de sezon, făinoase, dulciuri și snacks-uri, sucuri naturale, înghețata și multe altele. Magazinul Gusturi Românești din Bd. Ion Mihalache se afla în proximitatea unui alt magazin Mega Image, care dispune deja de întregul sortiment de produse Gusturi românești, prin urmare le-am adus pe ambele în același spațiu”, au transmis oficialii Mega Image, pentru Economica.
Brandul Gusturi Româneşti a fost lansat de Mega Image în 2015, după ce retailerul a achiziționat 20 din cele 22 de magazine de la producătorul de mezeluri Angst, deținut de familia Minea.