Mark Zuckerberg combate coronavirusul prin reclame gratuite. Facebook va elimina informaţiile false şi teoriile conspiraţiei
Mark Zuckerberg a luat atitudine în contextul panicii globale provocate de apariția noului coronavirus. Fondatorul rețelei de socializare a promis Organizației Mondiale a Sănătății că va beneficia de spațiu publicitar gratuit pentru mesaje. De asemenea, algoritmii rețelei o să limiteze fake-news-uri și informațiile neverificate despre virus.
Deciza lui Mark Zuckerberg vine pentru a limita isteria globală provocată de COVID-19! „Oferim OMS cât de multe anunţuri gratuite sunt necesare pentru răspunsul lor la coronavirus, alături de alte tipuri de asistenţă”, a spus Zuckerberg într-un mesaj publicat pe Facebook, potrivit Agerpres. (CITEȘTE ȘI: ȘASE CAZURI DE CORONAVIRUS AU FOST CONFIRMATE ÎN ROMÂNIA! ULTIMUL PACIENT ÎNREGISTRAT CU COVID-19 ESTE DIN SUCEAVA)
O altă măsură pe care rețeaua de socializare a impus-o este limitare știrilor despre coronavirus și redirecționarea către autorități sanitare. „Utilizatorilor care caută pe Facebook mesaje despre virus li se va afişa un mesaj „pop-up” care îi direcţionează către OMS sau autoritatea sanitară locală, de unde vor putea primi cele mai noi informaţii”, a declarat CEO-ul Facebook.
În februarie, compania a anunţat într-un comunicat că a interzis reclamele la „produsele care se referă la coronavirus în moduri menite să creeze panică sau care dau de înţeles că produsele lor garantează un tratament sau previne, astfel ca oamenii să îl contracteze”. (VEZI ȘI: PLAN DE ULTIMĂ ORĂ ÎMPOTRIVA CORONAVIRUSULUI. MĂSURI SPECIALE PENTRU DEȚINUȚI)
Mark Zuckerberg a declarat că Facebook va lucra în parteneriat cu experţi mondiali în domeniul sănătăţii şi va oferi asistenţă şi „milioane în plus în credite de publicitate” altor organizaţii, potrivit Reuters.
Exemplul Facebook a fost preluat și de alte rețele sociale ca Pinteres și Tik Tok.